Mascleta de valencia 50 mtr (Alpeco)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carpediem

VWC lid
Vanmiddag een Mascleta de valencia 50 mtr aangeschaft bij alpeco maar zit toch met wat vraagjes.

Als eerste heeft iemand praktijk ervaring met deze nieuwe vlindermat?:
traca.jpg
traca1.jpg

daarnaast zag ik bij thuiskomst pas dat er maar liefst 24.5 gram nem in de mat zit... en ik vroeg me af of dit kan kloppen aangezien de 100m traca die ze tot 2017 verkocht hebben net geen 200gr nem had. nou is is hij maar de helft van de lengte natuurlijk maar nog steed zou het dan ongveer vier keer zo weinig kruit zijn.
ik ben gaan rekenen vanuit die oude 100m traca omdat dit de enigste is waar ik wat meer info over gevonden krijg.

Tsja... misschien je van te voren laten informeren. Al die nieuwe Pyrostar producten zijn volgensmij F2, dus minder kruitinhoud.

dan zal het wel een tegen vallertje worden.. en ik ben niet zelf in de winkel geweest n maat die hier jaarwisseling vier woont er vlakbij en was daar vanmiddag ff op de site geloert wat ze hadden maar kruitindhoud stond niet op de website ja ik had eerst kunnen bellen. maar hier in topic aanmaken is goeie bezigheidstherapie haha nog een paar dagen!!

Ik zag die nieuwe producten maar ik heb nog niets aangeschafd. Daar wacht ik wel tot volgend jaar mee nadat iemand ze gefilmd heeft.

Van korte duur maar een mooi product in een keer afgegaan en vraag me toch af hoe ze het uit die 24.5 gram nem geperst krijgen. Filmpje volgt

Staat er toevallig niet iets van aantallen op de doos. Bijv 1/4. 4 Stukken die ''toevallig'' in elkaar geschoven zijn en dus per stuk 24.5 gram bevatten.

Volgens mij hebben deze ook geen eindknal, dus dat scheelt natuurlijk ook wel wat NEM.
En, is die 24gr voor de gehele doos, of voor de losse stukken? Of was dit geen connector traca?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan