Update programma Lesli preview 29 juni 2013.

ylke

VWC lid
Ik heb je onlangs vermeld dat er nog een partij is benaderd door mij in overleg met Lesli vuurwerk om deze avond onvergetelijk te maken.

Ik kan jullie met trots vermelden dat de mensen van www.vuurwerkmuseum.nl deze avond een expo zullen verzorgen bij het bestaande vuurwerkmuseum van Lesli.

Dus op deze avond zal dus een groot geschiedenis van vuurwerk in algemeen te zien zijn.

Mensen van vuurwerkmuseum, onwijs bedankt dat jullie deze uitnodiging hebben aanvaard.

Whoow tegek!!!
Nu heb ik er helemaal veel zin in!
Wat een fantastisch nieuws!!!
Toppie!

Geweldig om dit te weten ! Ik ga alvast me eigen preview dromen zometeen.
Het word alleen maar beter en beter. Top !

Kijk dit is nou leuk om te horen! Aangezien ik pas uit 1997 heb ik de tijd van de grijze lontjes niet meer meegemaakt, behalve dan het rijstpapierlont aan matjes!
Ben heeeeeel benieuwd naar alle knalwerkjes van vroeger!

Ik vond het koffertje van Lesli zelf al leuk, laat staan een heel assortiment spulletjes! Leuke toevoeging voor deze fantastische dag!
Bedankt mensen van Vuurwerkmuseum, Lesli en VWC! :) Dit gaat een top dag worden!

Zo, dat is prachtig! Ik weet weinig van dat vuurwerkmuseum en ook van grijze lonten omdat ik uit 1999 kom maar die verzameling is natuurlijk prachtig om te zien! :D

Deze avond beloofd als maar beter te worden! :) Leuk dat de dag / avond toch nog wat verfrissing mee krijgt, om te voorkomen dat we teveel herhaling krijgen de dag in 2011!

Gaaf nieuws zeg.
Het is alweer te lang geleden dat er een vuurwerkmuseum meeting gehouden is.
Niet dat de open dag alleen om het vuurwerk museum gaat, maar het is een perfecte aanvulling.
Super ben benieuwd wat ze meenemen om ons te laten zien.

Geweldig nieuws en een mooie aanvulling voor deze dag en ik wil beide partijen ( lesli en vwm ) alvast hartelijk bedanken.

een leuke samenwerking idd,heel mooi dat het zo kan.
het vuurwerkmuseum kijk zeker uit naar deze dag,en we zullen er iets leuks van maken met elkaar.
wat we mee nemen?:p lekker veel oud vuurwerk dat is zeker.

mvg,het vuurwerkmuseum.

vuurwerkmuseum.jpg

Ik hoop zo dat ik me voor de 2e aanmelding optijd heb aangemeld! Ik wou altijd al eens de oude producten van NL bekijken.

Back
Bovenaan