UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, mijn sarcastisch bedoelde zin over het wonder van de opnamecapaciteit van onze zorg, waar Hugo de Jonge verantwoordelijk voor is, kwam blijkbaar niet zo bij je over....

@BUTCHER ik begrijp hem nu, maar ik begreep hem inderdaad niet. Maar goed nu snap ik het een beetje sarcasme mag neem me niet kwalijk, Ik vulde het inderdaad anders in.

Verder sluit ik me wel aan op je verhaal en dank u voor de opheldering.

Bruls net op nporadio2 vindt schaatsen tijdens corona geen probleem. We hebben het al zo zwaar en beetje vertier en buiten zijn is goed... Moet niet te druk op ijsbanen worden en uitkijken voor ongelukken hoor want het is al zo druk in de ziekenhuizen... Hypocriet gedoe.

Die vette breedbek-kikker heeft gewoon persoonlijk een hekel aan consumentenvuurwerk.
Kijkt niet verder dan dat z'n neus lang is en heeft er geen enkel onafhankelijk onderzoek naar gedaan.

Zou er ook iets gedaan kunnen worden met het feit van gebruikte nep accounts door groen links?
Komt nu weer zo;n nep account naar boven in(plaats even vergeten)waar het ook misbruikt werd voor politieke doeleinden.
die zijn in de tijd van het overlast meldpunt ook vast heel veel gebruikt.

Zou er ook iets gedaan kunnen worden met het feit van gebruikte nep accounts door groen links?
Komt nu weer zo;n nep account naar boven in(plaats even vergeten)waar het ook misbruikt werd voor politieke doeleinden.
die zijn in de tijd van het overlast meldpunt ook vast heel veel gebruikt.

Zijn er meerdere valse accounts splinterpartij doet dat ook maar vindt vuurwerk te ver gaan gelukkig. Dan hebben we volt nog een partij pro Europa en klimaat. Vuurwerk? Nee heb je nog die politieke standpunten aannemen. Maar opvallend is dat ze leden kwijtraken stuk voor stuk.

Maar nee je kan niks doen, ze mogen veel accounts maken zoals ze willen maar uiteindelijk worden ze niet meer gelooft dan enkel loze beloftes en irritatie en verdwijnen de mensen vanzelf van die accounts.

Interessant is wel er is een groenlinkser opgestapt, ze gebruiken wel degelijk diverse accounts maar is niet zorgelijk. Kost ze hooguit veel stemmen daar lijdt het naar toe. Maar ik ben wel benieuwd naar wat ze met deze groenlinkser doen hij moest per direct opstappen, maar nogmaals je kan niks doen.

Die GroenLinkser die opgestapt is, dat was in Zeist toch? Was daar geen discussie over een vuurwerkverbod. Ik denk echt dat er best wel veel invloed op die discussie kan hebben plaatsgevonden door die nepaccounts.

Zijn er meerdere valse accounts splinterpartij doet dat ook maar vindt vuurwerk te ver gaan gelukkig. Dan hebben we volt nog een partij pro Europa en klimaat. Vuurwerk? Nee heb je nog die politieke standpunten aannemen. Maar opvallend is dat ze leden kwijtraken stuk voor stuk.

Maar nee je kan niks doen, ze mogen veel accounts maken zoals ze willen maar uiteindelijk worden ze niet meer gelooft dan enkel loze beloftes en irritatie en verdwijnen de mensen vanzelf van die accounts.

Interessant is wel er is een groenlinkser opgestapt, ze gebruiken wel degelijk diverse accounts maar is niet zorgelijk. Kost ze hooguit veel stemmen daar lijdt het naar toe. Maar ik ben wel benieuwd naar wat ze met deze groenlinkser doen hij moest per direct opstappen, maar nogmaals je kan niks doen.
Nou als dat ook gebruikt is voor meldpunt overlast?die cijfers kloppen sowieso al niet,maar er kan nu wel gezegd worden dat er misbruik van gemaakt kan zijn!vooral door dat soort partijen..

Die GroenLinkser die opgestapt is, dat was in Zeist toch? Was daar geen discussie over een vuurwerkverbod. Ik denk echt dat er best wel veel invloed op die discussie kan hebben plaatsgevonden door die nepaccounts.
Die gedachte had ik nou ook,stel je voor dat er dus een hele zwik van dat soort accounts zijn..dan kan je behoorlijk invloed uit oefenen.

Klopt er is een discussie wat die groenlinkser deed. Komt uit Zeist maar speelt meer dan een vuurwerkverbod.

Echter zijn er heel veel valse accounts daar wordt je moedeloos van. En uiteindelijk raken ze mensen kwijt die de accounts volgden.

Groenlinks heeft dit, volt ook, maar splinterpartij ook. Vuurwerk? Nee is hier een voorbeeld van vol politieke standpunten waar ook partijen worden gepromoot en sterker nog partijen reageren er ook op. Er zijn er zoveel voor politiek gewin maar niet zo zorgelijk.

Nee je beïnvloed helemaal niks je creëert alleen maar dat mensen zich tegen deze accounts afzetten wegens valse info. Wat men ziet let maar is op de volgersaantallen die slinken echt wel hoor en meestal bestaan die accounts niet uit veel volgers.

Feit is wel Groenlinks doet dit wel werken met nepaccounts maar zo zijn er nog meer. Zelfs de splinterpartij al vinden ze vuurwerk verbieden ver gaan. Het woord vuurwerkverbod is een hot item je ziet diverse accounts waarvan je weet die groeien niet boven de 15,000 uit zijn gewoon wanhoopspogingen om te groeien.

Zou een voorbeeld geven en bestaat ook echt. Vuurwerk Nee kwam niet van de grond hebben ze links laten liggen. Toen kwam vuurwerk? Nee die groeide niet boven de 6000 toen kwam weer een account vuurwerk? Nee met iets meer 10,000 onder de 15.000. Ze verwijzen discussies ook door naar een ander account met de meeste volgers. Toen kwam vuurwerk moet permanent verboden worden die komt niet boven de 200. Je ziet zoveel nepaccounts ongekend maar invloedrijk nee maak me er geen zorgen over, is gewoon geschreeuw om meer volgers.

Dat is het gewoon niks meer niks minder. Elke account schreeuw om volgers daarom roepen ze ook de valse accounts in leven.

Terugkomend tuurlijk kloppen de cijfers niet van die meldpunten. Dat weten wij allemaal, maar leg dat de verbodsmensen dat maar is uit dat lukt niemand.

Tja, dat vuurwerk-meldpunt, 1 grote oplichterij van Groen Links.
121 meldingen vanuit Breezanddijk, halverwege de afsluitdijk, waar iets van 4 inwoners wonen.
Of meldingen gedaan vanuit een bos of weiland.
Zijn ook 600 meldingen gedaan door 1 persoon.

Is een kenmerk van links en vooral Groen Links, altijd hun zin door willen drammen met liegen en bedriegen.

Zal mij niets verbazen dat als dat vuurwerk-meldpunt open ging dat alle leden van Groen Links en Partij van de Dieren een mail kregen waarin zij opgeroepen werden om 1 of meerdere klachten te doen.

Hoop dat Groen Links na de komende verkiezingen van het toneel verdwijnt.

BOYS BREAKING NIEUWS: Lesli heeft samen met Funke en WECO bij de Duitse overheid gepolst voor 40 grams vuurpijlen. 40 grams vuurpijlen zullen vanaf 1 juni legaal zijn in Duitsland.

Tsja verbaast mij niets. Goed dat ze die GroenLinkse troep in Zeist in de smiezen hebben. Wat speelt er trouwens nog meer dan alleen een vuurwerkverbod in Zeist?

BOYS BREAKING NIEUWS: Lesli heeft samen met Funke en WECO bij de Duitse overheid gepolst voor 40 grams vuurpijlen. 40 grams vuurpijlen zullen vanaf 1 juni legaal zijn in Duitsland.
Ja...en? wat hebben wij in Nederland daar aan? leuk hoor dat Lesli in Duitsland geld ziet maar het bevestigd wel weer iets

Ja...en? wat hebben wij in Nederland daar aan? leuk hoor dat Lesli in Duitsland geld ziet maar het bevestigd wel weer iets

Nou voor mensen die aan de grens wonen, zoals ik, is dit een mooie toevoeging. Het zegt inderdaad wel weer wat over Leslie, echter niks nieuws aan de horizon.

Stemwijzer.nl is online waarbij een stelling over vuurwerk gaat. Gek genoeg vinden best veel partijen dat vuurwerk erbij hoort! Van GL en PvdD weten we matuurlijk al heel lang dat ze niet goed zijn voor onze hobby. Weet wat je gaat stemmen in ieder geval.

Stemwijzer.nl is online waarbij een stelling over vuurwerk gaat. Gek genoeg vinden best veel partijen dat vuurwerk erbij hoort! Van GL en PvdD weten we matuurlijk al heel lang dat ze niet goed zijn voor onze hobby. Weet wat je gaat stemmen in ieder geval.

Zeker zo interessant is stemgedrag in het verleden. Bijvoorbeeld toen het eerder dit jaar ging om het verbieden van vuurpijlen en knalvuurwerk.

Tsja verbaast mij niets. Goed dat ze die GroenLinkse troep in Zeist in de smiezen hebben. Wat speelt er trouwens nog meer dan alleen een vuurwerkverbod in Zeist?

Teveel om op te noemen, er wordt zoveel geopperd door die nepaccounts. Het is teveel om op te noemen. Men vindt dat er veel moet verdwijnen en op Facebook heb je de grootste namelijk vuurwerk? Nee hun verwijzen de mens wel naar diverse accounts ook twitter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan