Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bruls net op nporadio2 vindt schaatsen tijdens corona geen probleem. We hebben het al zo zwaar en beetje vertier en buiten zijn is goed... Moet niet te druk op ijsbanen worden en uitkijken voor ongelukken hoor want het is al zo druk in de ziekenhuizen... Hypocriet gedoe.
Zou er ook iets gedaan kunnen worden met het feit van gebruikte nep accounts door groen links?
Komt nu weer zo;n nep account naar boven in(plaats even vergeten)waar het ook misbruikt werd voor politieke doeleinden.
die zijn in de tijd van het overlast meldpunt ook vast heel veel gebruikt.
Nou als dat ook gebruikt is voor meldpunt overlast?die cijfers kloppen sowieso al niet,maar er kan nu wel gezegd worden dat er misbruik van gemaakt kan zijn!vooral door dat soort partijen..Zijn er meerdere valse accounts splinterpartij doet dat ook maar vindt vuurwerk te ver gaan gelukkig. Dan hebben we volt nog een partij pro Europa en klimaat. Vuurwerk? Nee heb je nog die politieke standpunten aannemen. Maar opvallend is dat ze leden kwijtraken stuk voor stuk.
Maar nee je kan niks doen, ze mogen veel accounts maken zoals ze willen maar uiteindelijk worden ze niet meer gelooft dan enkel loze beloftes en irritatie en verdwijnen de mensen vanzelf van die accounts.
Interessant is wel er is een groenlinkser opgestapt, ze gebruiken wel degelijk diverse accounts maar is niet zorgelijk. Kost ze hooguit veel stemmen daar lijdt het naar toe. Maar ik ben wel benieuwd naar wat ze met deze groenlinkser doen hij moest per direct opstappen, maar nogmaals je kan niks doen.
Die gedachte had ik nou ook,stel je voor dat er dus een hele zwik van dat soort accounts zijn..dan kan je behoorlijk invloed uit oefenen.Die GroenLinkser die opgestapt is, dat was in Zeist toch? Was daar geen discussie over een vuurwerkverbod. Ik denk echt dat er best wel veel invloed op die discussie kan hebben plaatsgevonden door die nepaccounts.
Ja...en? wat hebben wij in Nederland daar aan? leuk hoor dat Lesli in Duitsland geld ziet maar het bevestigd wel weer ietsBOYS BREAKING NIEUWS: Lesli heeft samen met Funke en WECO bij de Duitse overheid gepolst voor 40 grams vuurpijlen. 40 grams vuurpijlen zullen vanaf 1 juni legaal zijn in Duitsland.
Ja...en? wat hebben wij in Nederland daar aan? leuk hoor dat Lesli in Duitsland geld ziet maar het bevestigd wel weer iets
BOYS BREAKING NIEUWS: Lesli heeft samen met Funke en WECO bij de Duitse overheid gepolst voor 40 grams vuurpijlen. 40 grams vuurpijlen zullen vanaf 1 juni legaal zijn in Duitsland.
Stemwijzer.nl is online waarbij een stelling over vuurwerk gaat. Gek genoeg vinden best veel partijen dat vuurwerk erbij hoort! Van GL en PvdD weten we matuurlijk al heel lang dat ze niet goed zijn voor onze hobby. Weet wat je gaat stemmen in ieder geval.
Tsja verbaast mij niets. Goed dat ze die GroenLinkse troep in Zeist in de smiezen hebben. Wat speelt er trouwens nog meer dan alleen een vuurwerkverbod in Zeist?