Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heel mooi stuk. Dit is het beeld dat je wilt laten zien. Ik hoop dat ze morgen een wijs besluit nemen!
Wie is "wij"Alle hulp is natuurlijk welkom maar vergeet niet dat wij namens de ondernemers en de Arnhemse burgers al sinds afgelopen zomer in gesprek zijn met de Gemeenteraad, Burgemeester en Wethouders. Meerdere vergaderingen hebben vorig jaar plaatsgevonden met als belangrijkste succes dat het verbod niet zoals bedoelt vorig jaar al in ging. Helaas kwam toen het "Corona-verbod", maar toch. De vergadering van vanavond is het vervolg op de eerdere gesprekken. Met diverse lokale Politici heb ik de afgelopen weken ook persoonlijk gesproken. Oftewel: de situatie ligt hier op lokaal niveau iets anders dan op nationaal niveau, veel van de lokale Politici weten (inmiddels) hoe de vork echt in de steel zit.
Zie tevens https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?58943-Afsteekverbod-Arnhem-voor-dit-jaar-van-de-baan!
Wie is "wij"
Ok dank je wel!Zoals het afgelopen jaar veelvuldig hier gedeeld en zoals het hierboven ook staat: de Arnhemse ondernemers en burgers. Ondergetekende is daar de initiatiefnemer van, ik ben vorig jaar zomer zoveel mogelijk Arnhemse betrokkenen gaan bellen toen vanuit het niets de Motie werd aangenomen en heb iedereen bij elkaar gezet. Ook de BPN en VuurwerkCheck hebben daarin geholpen. Uiteindelijk heeft dat geleid tot meerdere vergaderingen waaronder een officieel Inspraakmoment bij de Gemeenteraad. En er zijn contacten met vooral Arnhemse en Gelderse Media gelegd die er sindsdien regelmatig aandacht aan besteden. Sinds afgelopen juni/juli ben ik en zijn wij er bijna dagelijks mee bezig...
Zie tevens nog een ander topic: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...erbod-in-Huissen-en-omgeving-Slecht-idee-quot
Chris van Dam had het goed verwoord. Het ligt niet aan de middel. Ze moeten iets aan de mens doen.Laatste stukje even meegekeken, maar het lijkt teleurstellend. De voorstanders van het verbod gaven aan (op een vraag) vanavond niets nieuws gehoord te hebben en lijken dan ook niet van standpunt veranderd te zijn. Ze lijken alleen nog met de huidige voorraad van winkels in hun maag te zitten.