UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik dit vanochtend las voor ik het hier zag staan dacht ik: wat is dit nou weer voor linkse actie? Kreeg er meteen een slecht gevoel bij. Als ik op de naam Jeroen veer google kom ik op een FB uit die dit artikel onlangs gedeeld heeft maar afgaande op wat er verder staat lijkt het weinig te maken te hebben met vuurwerk...

Goed dat dit uitgezocht wordt! Moet niet zo zijn dat zo een onbekende partij zoveel kan roepen zonder verder ooit betrokken te zijn geweest..

Die handelen toch alleen uit eigenbelang? 'Adviseren, registreren en controleren. Het geven van voorlichtingen, trainingen en certificering o.h.g.v. vuurwerk aan particulieren, overheid en verenigingen.'

Ze geven dus trainingen en certificaten uit en pleiten nu onder de naam 'Nederlandse Vuurwerkbond' voor vuurwerkshows met (door hun) getrainde vrijwilligers. Bah, heel smerig.

Toen ik dit vanochtend las voor ik het hier zag staan dacht ik: wat is dit nou weer voor linkse actie? Kreeg er meteen een slecht gevoel bij. Als ik op de naam Jeroen veer google kom ik op een FB uit die dit artikel onlangs gedeeld heeft maar afgaande op wat er verder staat lijkt het weinig te maken te hebben met vuurwerk...

Goed dat dit uitgezocht wordt! Moet niet zo zijn dat zo een onbekende partij zoveel kan roepen zonder verder ooit betrokken te zijn geweest..
Beide heren zijn inderdaad zeer makkelijk te vinden. Het is inderdaad zeer opmerkelijk dat ze geen enkele binding met vuurwerk lijken te hebben.

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat deze mannen denken een "gat in de markt" te hebben gevonden. Het blijft wel vreemd dat dit breed uitgemeten in het ad word geplaatst.

Ik mag toch hopen dat dat 'positieve nieuws' in 2021 van lid Firekwakkers niet de Nederlandse Vuurwerk Bond is? :frusty:

Het is ook gewoon weer zo'n persbericht dat op de "markt" wordt gegooid en door alle "plakmedia" 1 op 1 wordt overgenomen omdat het over het hot item vuurwerk gaat.

Maar als vereniging moet je leden hebben. Is te achterhalen hoeveel leden deze vereniging heeft?
Of is "journaliste" Carla van der Wal de vriendin van Jeroen Veer?

Net met grote verbazing naar het uitreksel van KvK gekeken.
Ik ben woonachtig in Alkmaar en mijn kantoorpand is gevestigd tegenover de Edisonweg (het genoemde adres in het uitreksel)

Edisonweg 28 betreft een verzamelpand en heeft werkelijk NIETS met vuurwerk of een belangenvereniging te maken.
Ik zal later vandaag even aanbellen om te kijken wie/wat daar uberhaupt gevestigd is..

Er zijn 2 artikelen geschreven voor meerdere kranten:
https://journa.com/carla-van-der-wal

Het staat bijvoorbeeld ook al in het Parool.

Zie het ja. Alle kranten en nieuwssites die het nu plaatsen behoren tot de DPG-mediagroep = Linkse kliek.

https://www.daardan.nl/2020/06/dit-...ig-belicht-aanpast-of-zelfs-niet-wil-brengen/

Dat ze dit "nieuws" zo breed uitmeten is voorop gezet, althans daar lijkt het sterk op. Het past in iedergeval meer dan prima in het linkse gedachtengoed..

Laatst bewerkt:
Ik ben woonachtig in Alkmaar en mijn kantoorpand is gevestigd tegenover de Edisonweg (het genoemde adres in het uitreksel)

Edisonweg 28 betreft een verzamelpand en heeft werkelijk NIETS met vuurwerk of een belangenvereniging te maken.
Ik zal later vandaag even aanbellen om te kijken wie/wat daar uberhaupt gevestigd is..
adres is inmiddels veranderd naar een adres in amsterdam..
tenminste op de facebook pagina..

Laatst bewerkt:

https://www.chocolatspecials.com/ is van een van de eigenaren, tevens ingeschreven op zelfde adres

Wat ik mij afvraag is als blijkt dat deze vuurwerkvereniging heel weinig leden heeft, en dus klein is, het in de basis is begonnen met dit nieuws bericht in het AD van Carla van der Wal.
Als de vereniging echt klein blijkt te zijn gaan er bij mij toch wel wat bellen rinkelen.
Wat is de relatie met Carla van der Wal en de Nederlandse Vuurwerkvereniging (Lars Henk Onrust en Jeroen Veer)???

Of je bent zo'n goede journaliste dat je bij deze partij uitkomt als het om vuurwerkzaken gaat. Dat kan natuurlijk ook.

Laatst bewerkt:
Zijn totaal niks liefhebbers! Wat zij willen is niet wat echte liefhebbers willen! Dit lijkt echt door de linkse kliek te zijn bedacht, omdat ze weten dat een totaalverbod nu nog niet kan vanwege de vele mensen die nog willen afsteken. Ze proberen het dan op deze manier te verkopen en draagvlak te creëren. Van mij mogen ze dit clubje dan ook meteen weer opdoeken! :thumbsdown:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan