UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al in de top 10 qua reacties inmiddels. Nog een klein stukje te gaan voor de 1e plaats. :angel: :D

vkfa5p.24.15.png

Ik hoop van harte dat er heel veel mensen zijn die zich niet aan het verbod houden. Zo ziet de politiek ook dat mensen toch hele andere dingen willen dan wat zij ons voorschrijven.

Een maatje van mij werk bij de marechaussee op schiphol, onze grenspolitie. Die hebben al een heel jaar geen reet te doen en zitten veel thuis. Ze zijn in de vakantie aan de duitse grens ingezet toen er een negatief reisverbod was. Hij gaf aan de ze nu ook aan de grens met België en Duitsland ingezet gaan worden. Hoe dat er precies uit gaat zien en op welke schaal weet ik niet.

Dit is zwaar overdreven want tijdens het negatief reisverbod waren er ook amper controles. Geloof mij nou maar dat ze gewoon net als ieder jaar steeksproefgewijs een aantal er tussen uithalen meer niet.

Pfff echt ziekelijk wat daar in geschreven wordt.
Waarom kan je die pagina niet raporteren? Kon het nergens vinden.
Ik vind dit echt zwaar beledigend wat daar geschreven wordt.

Klik op de 3 bolletjes rechts en kies 'rapporteren'. Ik heb het ook gedaan, met als reden Haatdragend taalgebruik ofzo.

Hun laatste bericht:

Eigenlijk best vermakelijk als je ziet hoe graag vuurwerktokkies willen infiltreren in onze FB focusgroep VUURWERK? NEE! met als doel deze vol te spammen en te ontregelen.
En vooral met welke argumenten en verwijten ze dan komen. Dagelijks meerdere malen verwijzing naar artikel 7 van de Grondwet : Vrijheid van Meningsuiting. Net ook weer een mooie : wij zijn racisten omdat wij ze "vuurwerktokkies" noemen ��
Vaak worden ze al geblokt bij het aanmelden als nieuw lid, soms glippen ze er door maar bij hun eerste reactie gaan ze al de fout in. Onze standaard reactie is een "Delete & Block", want een discussie met ze aangaan bezorgt ons alleen maar hoofdpijn en draagt niet bij tot het behalen van onze doelstelling :
+++
Het vorige week door regering RUTTE III genomen vuurwerkbesluit is eenmalig en richt zich alleen op komend Oud & Nieuw 2020/2021
17 Maart 2021 zijn de Tweede Kamer Verkiezingen en afhankelijk daarvan komt er een nieuwe regering - mogelijk RUTTE IV, hopelijk iets anders
Een van de eerste agendapunten - nou ja, en van de eerste honderd - zal zijn het wel of niet verlengen van dit eenmalige vuurwerkverbod
FB groep VUURWERK? NEE! stelt zich als doel dit om te laten zetten tot een VUURWERKVERBOD TOT ONBEPAALDE TIJD
Wij voorzien een brede maatschappelijke lobby van oa Vuurwerkmanifest, Burgemeesters, Politie, Brandweer, GGD, Ziekenhuizen, Oogartsen en vele, vele anderen
+++
Zie je een ongepaste reactie die er bij ons doorheen geglipt is deze dan graag direct bij ons melden ��

Hun laatste bericht:
want een discussie met ze aangaan bezorgt ons alleen maar hoofdpijn en draagt niet bij tot het behalen van onze doelstelling

Als iemand van die fb pagina dit leest. Alsjeblief stuur mij een pb dan kunnen we op een normale manier met elkaar in gesprek gaan en proberen om tot een compromis te komen. Ik ben namelijk erg benieuwd hoe jullie op detailniveau denken over een vuurwerkverbod voor onbepaalde tijd.

Klik op de 3 bolletjes rechts en kies 'rapporteren'. Ik heb het ook gedaan, met als reden Haatdragend taalgebruik ofzo.

Dit werkt bij mij dus niet.
Als ik op die 3 bolletjes klik komt er alleen hulpmiddelen te staan en dat kan ik niet aanklikken.
Of ik heb hem vroeger al een keer geraporteerd haha.

Hun laatste bericht:

Eigenlijk best vermakelijk als je ziet hoe graag vuurwerktokkies willen infiltreren in onze FB focusgroep VUURWERK? NEE! met als doel deze vol te spammen en te ontregelen.
En vooral met welke argumenten en verwijten ze dan komen. Dagelijks meerdere malen verwijzing naar artikel 7 van de Grondwet : Vrijheid van Meningsuiting. Net ook weer een mooie : wij zijn racisten omdat wij ze "vuurwerktokkies" noemen ��
Vaak worden ze al geblokt bij het aanmelden als nieuw lid, soms glippen ze er door maar bij hun eerste reactie gaan ze al de fout in. Onze standaard reactie is een "Delete & Block", want een discussie met ze aangaan bezorgt ons alleen maar hoofdpijn en draagt niet bij tot het behalen van onze doelstelling :
+++
Het vorige week door regering RUTTE III genomen vuurwerkbesluit is eenmalig en richt zich alleen op komend Oud & Nieuw 2020/2021
17 Maart 2021 zijn de Tweede Kamer Verkiezingen en afhankelijk daarvan komt er een nieuwe regering - mogelijk RUTTE IV, hopelijk iets anders
Een van de eerste agendapunten - nou ja, en van de eerste honderd - zal zijn het wel of niet verlengen van dit eenmalige vuurwerkverbod
FB groep VUURWERK? NEE! stelt zich als doel dit om te laten zetten tot een VUURWERKVERBOD TOT ONBEPAALDE TIJD
Wij voorzien een brede maatschappelijke lobby van oa Vuurwerkmanifest, Burgemeesters, Politie, Brandweer, GGD, Ziekenhuizen, Oogartsen en vele, vele anderen
+++
Zie je een ongepaste reactie die er bij ons doorheen geglipt is deze dan graag direct bij ons melden ��
Het heeft weinig zin om die berichten hier te plaatsen. Die groep haalt bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan. Zeker hier! Dit zijn mensen die niet open staan voor discussie. Dat schrijven ze zelfs letterlijk. Het is Aan ons om ons met betere argumenten naar de politiek te richten i.p.v. onze tijd te verdoen aan deze enge groep.

Wat een groep is dat toch :bonk: stel linkse-boomknuffelende-gutmenschen, zum kotzen bah.
Vuurwerk afsteken is voor tokkies hahaha, ik zal ze er aan helpen herrineren als ze zorg nodig hebben van deze tokkie verpleegkundige, hahahaha.

lekker in hun sop laten gaarkoken die gekkies. als je met ze in discussie probeert te gaan, heb je eigenlijk al verloren. zulk volk kan je maar beter in rust of feesboek laten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan