Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb even een tijdslijn gemaakt met betrekking tot het verbod. Hierin kun je teruglezen hoe het (een beetje) gegaan is en wanneer. Met links naar de artikelen en filmpjes:
https://www.scribd.com/document/484198170/Tijdslijn-VV
Misschien handig voor als iemand er nog werk van wilt maken
Zouden ze bij de BPN al slapen?![]()
Perfect! Ik heb zojuist wat onderzoek gedaan naar onze mogelijkheden mbt de notificatie procedure. Zie paar Posts terug. We kunnen bij de EU een klacht indienen over hoe onze lidstaat een EU wet toepast. Ik ga dit morgen verder uitwerken en daarmee kunnen we de EU benaderen in de hoop dat zij de spoedprocedure ongegrond verklaren.
Perfect! Ik heb zojuist wat onderzoek gedaan naar onze mogelijkheden mbt de notificatie procedure. Zie paar Posts terug. We kunnen bij de EU een klacht indienen over hoe onze lidstaat een EU wet toepast. Ik ga dit morgen verder uitwerken en daarmee kunnen we de EU benaderen in de hoop dat zij de spoedprocedure ongegrond verklaren.
Kijk ook of die prutsers van de BPN of de helden van de Vuurwerkfederatie zich eraan willen verbinden. Zij vertegenwoordigen de betrokken partijen. Wat je wil voorkomen is dat een bezwaar niet ontvankelijk is op grond van te weinig of geen direct aantoonbaar belang.
Iedereen zou nog eens rustig het debat terug moeten kijken. Gaat zo goed als volledig over de zorg. Dus als zorg het probleem niet meer is blijft alleen een klein stukje handhaving over. Is dat een verbod waard?Yes. De bal ligt in eerste instantie bij de branche - en dank voor de pointer. Ik heb een beetje ervaring met hun doortastendheid dus wil eigenlijk kijken wat wij als burger bij de EU teweeg kunnen brengen. Als we op de BPN moeten wachten vrees ik dat we in 2022 ergens kunnen starten ....
Waarschijnlijk zal de branche gewoon voor de maximale compensatie gaan. Lesli loost de rest gewoon in Duitsland en zullen het wel prima vinden. Alles voor de knaken.
Iedereen zou nog eens rustig het debat terug moeten kijken. Gaat zo goed als volledig over de zorg. Dus als zorg het probleem niet meer is blijft alleen een klein stukje handhaving over. Is dat een verbod waard?
hear hear, wake up BPNEven opletten allemaal! Hier staat PERFECT wat er moet gebeuren. Dit is inderdaad de enige weg, maar wel een sterke. Er is momenteel geen enkele onvoorziene situatie die een spoedprocedure rechtvaardigt. De cijfers dalen en er zijn voldoende prominente figuren, waarvoor dank Dhr. Gommers, die aangeven dat dit verbod op niets gestoeld is en niets bijdraagt.
Als BPN zijnde even een keer niet mauwen over centen, maar een hele, héle degelijke advocaat in de arm nemen en hier serieus werk van maken. Rutte ons naaien? Dan naaien we keihard terug.
Deze notificatieprocedure is een vrij obscuur stapje in het traject, maar ooooo zo ongelofelijk belangrijk. Trap die onderuit en iemand breekt het Torentje af.
Jongens, allemaal.acties die het proberen waard zijn, want ook ik denk dat de basis onder dit verbod is weggeslagen door Gommers gisteren. Als jullie je erin hebben verdiept, of sterke argumenten hebben, zet dit dan op papier en mail mensen binnen de branche. Denk aan de BPN, maar ook vuurwerkcheck (zijn ongeveer dezelfde mensen) en de importeurs die wél strijdbaar zijn (Broekhoff, EVO/GBV, etc). Dit zijn namelijk de clubs die er baat bij hebben, en over slagkracht beschikken. Vergis je niet, ze WILLEN echt wel. De reden dat wij ze nauwelijks zien ligt echt aan de media.