[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Met goud beginnen, waarin af en toe al een salvo en de rode kleur komt. Daarna de Angry red Hornet om over te gaan op rode salvo's en afsluiten met de rode salvo's en het crackling geweld van de Transbomber.

Dus:

1: Immortal Gold
2: Angry red Hornet
3: Transbomber

Eigenlijk kan de combinatie met een nog veel mooiere opbouw en climax, maar we moeten het bij 3 boxen laten....

1. Event Omnium 132's. Lekker rustig beginnen en alvast wennen aan de crackling wolken.
2. Event Thunder and Roses 120's. Verschillende shapes en de finale sluit mooi aan op de Transbomber.
3. Transbomber. Lekker de finale van de T&R doorzetten!

Transbomber champion edition [voor de diversiteit en tijdsduur]
Immortal gold [lekkere tempo & gouden kleuren]
Transbomber [finale]

In deze volgorde lekker opbouwend qua tempo en chaos!

1. Immortal Gold
2. Event Mine Shell Mayhenm
3. Transbomber

Zou een heerlijk showtje opleveren denk ik zo!!

Om te beginnen een mooie gouden box, de Immortal Gold. Vervolgens gaan we over op de Primal Instinct, waarna we een mooie finale hebben met natuurlijk 2 maal de Transbomber!

Immortal Gold, rustig aan mooi goud!
Four Seasons, kleuren er tussendoor! En een beetje het tempo opgevoerd.
Transbomber, knallende afsluiting! :D

Event neon wave 42 schots (mooie kleuren waaier)
Big boss 588 schots (tempo wordt opgeschroefd hier zit alles in salvo's-spinners-fluiters-tails)
En dan de grandfinal Transbomber:yes:

start

4 seasons mooie rustige kleurige opbouw om de volgende stap te maken naar.

Middenstuk

2x immortal tegelijk welke 5 meter uit elkaar staan, mooie brute goud overgang naar de

Finale:

3x transbomber in W-shape...... tja hoe bruut wil je je finale hebben? ja het zijn er drie geen twee, die ene koop ik zelf :-)

Dit is toch een onvergetelijke brute show, en helemaal mooi om de traditie in Apeldoorn mee af te sluiten. Helaas.... maar als ik een kans krijg om het onvergetelijk te maken zou ik het zo doen.

Vette prijsvraag! ik zie al veel combinaties die ik ook zou maken dus heb ik er nu dit van gemaakt:

Ik zou als eerste de Flash of the gods doen daarna de Transbomber en als laatste de Transbomber champions edition.

Gave winactie!

Ik zou persoonlijk beginnen met deULTIMATE MYTHOLOGYdie als all-in-one show een mooie starter is.
THE SENSATION 5000 gebruik ik in het midden om dit bakbeest met oorverdovende dreunen en gruwelijke tempo's de ruimte te geven. Als finale zou ik de 2 TRANSBOMBERS tegelijk afsteken om daarmee de ultieme finale te creeen.

Ik zou hem in deze volgorde schieten:

1.Crashbox: Rustig beginnen met spinner box

2.Transbomber Champions Edition: opwarmen voor de bizarre finale

3. 2x Transbomber: heeft géén uitleg nodig

Ik zou beginnen met de 4-seasons. Dan de immortal gold en erna afsluiten met een dikke finale met de transbomber!

1. Epic Showdown
2. Primal instinct
3. 2x TansbomberTransbomber

Rustig warmlopen met epic showdown.

Tempo iets opvoeren met primal instinct.

Wedstrijd klaren met 2x transbomber

Wat vet om hier over na te denken! En een hele gave prijs.

1. Angry Red Hornet, om het publiek te over donderen met een rode lucht.
2. Transbomer Champions Edition, nu gaan we over naar een heerlijk tempo en een mooie opmaat voor de finale.
3. De Transbomber, de trenssetter.. de eindbox.. de favoriete cakebox van NL.. daar eindigen we ook mee. En hoe!! Na de finale salvo is het even muisstil, iedereen is verbaasd over wat ze net gezien hebben.. dan barst het applaus en kreten van blijschap, plezier en enthousiasme los. Wat een show bij Rubro!

Gaaf deze actie hoor. Ik zou gaan voor deze boxen.

1.Event flash of the gids
Al jaren een topper en een show op zich
2.Immortal gold
Ook een topper met grote volle gouden boeketten. We gaan voor goud dus gewoon
3.Transbomber
Wil je een finale met geweld. Dan is deze uitermate geschikt daarvoor

Start: immortal gold. Dikke goudbak doet het gewoon altijd goed, En sierlijk tegelijk

Midden: Event thunder and roses. Rood en afwisselend, welkom na al het goud geweld.

Finale:Transbomberrrrrrr, the perfect final. Chaos en sensatie. Must have!!

Dat is heel duidelijk natuurlijk!

Eerst de Crash box om de aandacht te trekken vervolgd door 2x het brute geweld van de de Transbomber en als afsluiter 3 minuten genieten van de fenomenale effecten van Event Gates Of Detonation die de deze gedurende de tijd de lucht gevuld houdt!

Back
Bovenaan