Van zo iemand krijg je spontaan de neiging om nog meer vuurwerk af te steken!![]()
Juist, het motiveert in zekere zin wel ja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van zo iemand krijg je spontaan de neiging om nog meer vuurwerk af te steken!![]()
Wie wil er nu "een volwassen vent" zijn??? Volgens mij is het dan gedaan met je, maar goed. Dus ga je het tegendeel bewijzen met meer vuurwerk.Juist, het motiveert in zekere zin wel ja![]()
Kan iemand het stukje van Gommers en Stientje achter elkaar monteren? Dat is een ideale combi om te delen
Zouden ze die niet gewoon negeren?Ik mag aannemen dat de uitlatingen van Grommers van vanavond een staartje gaan krijgen hé !!!
Ik mag aannemen dat de uitlatingen van Grommers van vanavond een staartje gaan krijgen hé !!!
En dat AD artikel dat de zorg liever alcohol verbied dan zijn we klaarKan iemand het stukje van Gommers en Stientje achter elkaar monteren? Dat is een ideale combi om te delen
Zou niet weten wat voor staartje. Besluit is genomen, verbod is er. Dat gaat met de beste wil van de wereld niet meer van tafel. Daarbij is Gommers geen adviseur op dit gebied. Je kan het als branche alleen maar in het strijdplan meenemen naar volgend jaar. Hoeveel we ook ons best doen, dat verbod blijft bestaan. Helaas....
En dat AD artikel dat de zorg liever alcohol verbied dan zijn we klaar
Zou niet weten wat voor staartje. Besluit is genomen, verbod is er. Dat gaat met de beste wil van de wereld niet meer van tafel. Daarbij is Gommers geen adviseur op dit gebied. Je kan het als branche alleen maar in het strijdplan meenemen naar volgend jaar. Hoeveel we ook ons best doen, dat verbod blijft bestaan. Helaas....
Nee dat zal wel, maar wat wij de afgelopen week van de daken hebben lopen schreeuwen wordt hier bevestigd, te laat denk ik ook, maar o man hé..
Een reden des te meer om met oud en nieuw lekker burgerlijk ongehoorzaam te zijn !!!
Gommers is al trending op Twitter
Denk ik ook, je herkent de liefhebber.Top! volgens mij is hij stiekem een pyro..![]()