UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen heeft het over 40 miljoen aan compensatie, maar vergeet niet dat de overheid alleen al over de vuurwerkverkoop 15 miljoen euro BTW misloopt. Tel daarbij de misgelopen gelegenheidsaankopen tijdens het ophalen in bijvoorbeeld een tuincentrum op, en het totale kostenplaatje komt op misschien wel het dubbele.

200.000!!! TWEE TON!!! per 'voorkomen' SEH slachtoffer. Knettergek.

Iedereen heeft het over 40 miljoen aan compensatie, maar vergeet niet dat de overheid alleen al over de vuurwerkverkoop 15 miljoen euro BTW misloopt. Tel daarbij de misgelopen gelegenheidsaankopen tijdens het ophalen in bijvoorbeeld een tuincentrum op, en het totale kostenplaatje komt op misschien wel het dubbele.

Kijk een met zoiets moet je aankomen direct na oud en nieuw.....

Ben niet echt in de grappen stemming :sad:gvd
Een kameraad had dit van Facebook zei die , ik geloof t eigenlijk ook niet , kan gewoon niet

Niels, is dit niet iets om zo nog ff te benoemen? Succes!

Meer mensen nodig voor het handhaven van dit verbod op de 31e/1e,
meer mensen nodig aan de grens,
meer mensen nodig voor de onvermijdelijke extra (auto)branden,
meer mensen nodig in de ziekenhuizen voor zwaarder letsel tgv illegaal vuurwerk.

Mis ik iets of wil ik het gewoon niet snappen?

Ik werk in de zorg/psychische hulpverlening, dus wil wel eerst duidelijk hebben wat de registratie voor betekenis kan hebben. Hoop dat er mensen zijn met goede juridische kennis hier op t forum?

Bij een misdrijf krijgt u altijd een strafblad (als u ouder bent dan 12 jaar). Bij een overtreding hangt het af van de soort overtreding en de opgelegde straf. Als u een strafblad heeft staat u geregistreerd bij Justitie. Een strafblad heet officieel 'uittreksel justitiële documentatie'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan