Stefan Works
VWC lid
Ik zit er wel een beetje mee dat als je wel gaat stoken je gelijk de naam hebt in de straat van "die respectloze pipo die geen respect heeft voor de zorg"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eens, het legale vuurwerk blijft legaal. Je steekt het alleen af op een moment waarop het niet magEven meedenkend, het is een tijdelijk verbod. Het vuurwerk is niet illegaal, enkel het verkopen en afsteken ervan.
O dat kan me geen reet schelen, ik spreek ze niet dagelijks en hoef er niet bij over de vloer. ik kan me juist voorstellen dat veel mensen het alsnog mooi vindenIk zit er wel een beetje mee dat als je wel gaat stoken je gelijk de naam hebt in de straat van "die respectloze pipo die geen respect heeft voor de zorg"
ja het vuurwerk is niet illegaal. het verkopen en afsteken ervan wel
het is type goedgekeurd CE vuurwerk F2
buitenlands vuurwerk is dat niet
O dat kan me geen reet schelen, ik spreek ze niet dagelijks en hoef er niet bij over de vloer. ik kan me juist voorstellen dat veel mensen het alsnog mooi vinden
is dat zo? vwb illegaal vuurwerk ligt het toch wat anders ;
Afhankelijk hoe zwaar de overtreding of het misdrijf is, krijgt de overtreder een boete of gevangenisstraf bij het afsteken van illegaal vuurwerk. De boete is al snel €400 per illegaal artikel dat is afgestoken. Jongeren kunnen (bij minder zware overtredingen of misdrijven) ook voor een Halt-straf in aanmerking komen.
Zou het niet zo zijn dat bij een dergelijk verbod het 'legale' nu onder illegaal gaat vallen?
ook ik denk erover na onder het mom van ik ga toch wel stoken... maar is het plezier er dan nog wel ?
laten we de officiële berichtgeving afwachten.. hoe moeilijk het ook is :(
dat is iedereen voor zichzelfHet is het mij niet waard daarna die naam te hebben omdat ik zonnodig die paar lontjes moest aansteken.
dat is iedereen voor zichzelf
Ik zit er wel een beetje mee dat als je wel gaat stoken je gelijk de naam hebt in de straat van "die respectloze pipo die geen respect heeft voor de zorg"
Het is het mij niet waard daarna die naam te hebben omdat ik zonnodig die paar lontjes moest aansteken.