UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zou het fijn zijn om dit klote jaar op een mooie manier af te sluiten. Samen met familie op 1.5 meter afstand van elkaar kijken naar het prachtige kleurrijke spektakel. Even de emoties toelaten, ik blijf hopen..

Mij bereikt het nieuws dat een verbod er definitief gaat komen en er enkel categorie 1 verkocht mag worden. Vraag me niet naar bronnen svp. Heb er alle vertrouwen in dat deze info klopt.

Mij bereikt het nieuws dat een verbod er definitief gaat komen en er enkel categorie 1 verkocht mag worden. Vraag me niet naar bronnen svp. Heb er alle vertrouwen in dat deze info klopt.
Bron? beetje makkelijk zo

Alleen verkoop cat 1? prima ik heb nog cat 2 van vorig jaar dus dat telt niet

Heb dit net ook gehoord helaas. Hoop echt dat dit niet klopt!

Echter gaan er zo veel fake berichten rond tegenwoordig dat je niet meer weet wat je moet geloven

Oke effe wat stoms:

Als je het vuurwerk al besteld hebt, ofwel gekocht. Dan is het geen verkoop meer en is het puur iets ophalen. Valt dat dan wel onder een vuurwerkverkoopverbod? ;P wil mijn bestelde vuurwerk best thuis opslaan hoor. Onder het mom om de bunkers te ontlasten:sint::D

Hoer laat word het bekend?

Er gaan al veel tegenstrijdige berichten. Niks van geloven!

Wachten op het officiele...

Hoe dan ook ik ga knallen en wijk absoluut niet uit!!!!!

En anders word het met heel nederland rellen en vechten en coma zuipen met veel illegaal vuurwerk.

Blijkbaar vinden ze dat beter die linkse schijt partijen!

Volgens mij kunnen we straks op 1 manier maar laten zien dat er veel vuurwerkliefhebbers zijn en dat is massaal stoken op de 31e. Hup naar België en DL. Pyroteam Delft meld nu ook definitief verbod.

Om opslag en compensatie te bespreken waarschijnlijk. Beetje raar dat het nu een soort van wordt gebracht alsof er nog enige hoop is.

Wij willen de Nederlandse regering bedanken voor het afpakken van onze traditie en het inkomen van iedereen die in de vuurwerkbranche actief is. Jullie moeten je kapot schamen om aan de hand van corona een verbod door te drukken. Wij wensen de overheid en de ziekenhuizen ook alvast heel veel succes bij het handhaven en verzorgen vd zeer waarschijnlijk meer en zwaardere gewonden. En GroenLinks, Partij van de dieren, alle burgemeesters en de veiligheidsregio's aan jullie ook meer dan dank voor jullie inzet en alvast een hele fijne jaarwisseling

Aldus vuurwerkbieb, die ook lesli heeft gesproken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan