UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze de zorg significant willen ontlasten dan gaat het er om dat we ons houden aan de Corona maatregelen. Een vuurwerkverbod gaat geen grote bijdrage leveren. Oud en nieuw is een piek moment maar voor zeer korte duur. Mijn schoonzus werkt op de IC en ja het druk, maar niet hectisch zoals begin dit jaar. Als ze echt de druk willen verlagen zijn de Corona maatregelen zoals afstand, vermijd drukke plekken, nou je kent ze wel, van veel groter belang en wellicht moeten deze dan nog meer aangescherpt worden als je echt iets wilt doen.
We hebben allemaal de grafieken van het RIVM gezien waarbij er dagelijks tientallen mensen worden opgenomen, weken lang. Ja dan gaat het hard, daar valt een piekje vuurwerk gerelateerd met oud en nieuw in het niet.
Groepsvorming, verplaatsingen en verspreiding is wat moet worden tegengegaan, dat helpt.

Vrees dat ze het onderwerp vuurwerkverbod volledig gaan negeren of zeggen dat ze ermee doorgaan zonder verder op de inhoud in te gaan.

Mark Rutte zojuist tijdens de livestream:
"Als deze cijfers zo blijven, kan er meer tijdens de feestdagen dan wat gepland was"

Houd hoop! Blijf spammen!

Ben gestopt met kijken, alsof ze tegen kleuters praten. Wie denken ze dat ze zijn.

Vragen zijn weer lekker uitgekozen, spekkie voor t bekkie.

Vrees dat ze het onderwerp vuurwerkverbod volledig gaan negeren of zeggen dat ze ermee doorgaan zonder verder op de inhoud in te gaan.

dat gevoel heb ik ook heel sterk. Of we krijgen geen antwoord/reactie of we krijgen een totaal ongefundeerd onduidelijk antwoord als "we houden de opties open"

helaas

Ik quote hier Mike van Katan:

Die heeft een persoonlijke mail van Van Dam gehad.

"Geachte heer, Sorry, nee er is een mogelijk vuurwerkverbod. Excuses voor de miscommunicatie."

"Geachte heer, Sorry, nee er is een mogelijk vuurwerkverbod. Excuses voor de miscommunicatie."

Ghehe weer dat woordje 'mogelijk'. Overigens is die losse zin lastig in perspectief te plaatsen bij het ontbreken van de rest van het bericht. Deze slechte film mag wat mij betreft asap afgelopen zijn. Telkens weer die wond openrijten, doet pijn in m'n pyrohart. De kogel moet gewoon zo snel mogelijk door de kerk. Telkens heen en weer geslingerd worden tussen valse hoop en het vrijwel zekere verbod is slecht voor m'n nachtrust :D.

Geen idee hoe het er nu voor staat en of het te laat is maar ook ik stuur nog even een mail naar alle kamerleden met dank aan Palm Tree.

Ghehe weer dat woordje 'mogelijk'. Overigens is die losse zin lastig in perspectief te plaatsen bij het ontbreken van de rest van het bericht. Deze slechte film mag wat mij betreft asap afgelopen zijn. Telkens weer die wond openrijten, doet pijn in m'n pyrohart.

Echt hoor, geeft aub uitsluitsel. Het is echt een rollercoaster, hoop, weg hoop, elke keer weer kopje onder geduwd en toch uiteindelijk weer erin slagen om boven water te komen.

Mogelijk = Wellicht, dus nog niet definitief

Blijf het CDA/D66 daarom bestoken met nette e-mails en laten we hopen dat de coronacijfers de komende dagen wederom gunstig zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan