zit er 10 min vanaf, twijfel om even te schreeuwen dat een verbod niks uithaalt voor de camera hahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eerder heel den haag vol plakken met de "anti vuurwerk verbod" stickerszit er 10 min vanaf, twijfel om even te schreeuwen dat een verbod niks uithaalt voor de camera hahah
Vrees dat ze het onderwerp vuurwerkverbod volledig gaan negeren of zeggen dat ze ermee doorgaan zonder verder op de inhoud in te gaan.
Ik quote hier Mike van Katan:
Die heeft een persoonlijke mail van Van Dam gehad.
"Geachte heer, Sorry, nee er is een mogelijk vuurwerkverbod. Excuses voor de miscommunicatie."
Ben gestopt met kijken, alsof ze tegen kleuters praten. Wie denken ze dat ze zijn.
Vragen zijn weer lekker uitgekozen, spekkie voor t bekkie.
"Geachte heer, Sorry, nee er is een mogelijk vuurwerkverbod. Excuses voor de miscommunicatie."
Ghehe weer dat woordje 'mogelijk'. Overigens is die losse zin lastig in perspectief te plaatsen bij het ontbreken van de rest van het bericht. Deze slechte film mag wat mij betreft asap afgelopen zijn. Telkens weer die wond openrijten, doet pijn in m'n pyrohart.
Dus mail van stagairtje Lisanne is incorrect?