Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt mij ook, maar dat betekent niet dat het in de praktijk niet kan gebeuren. In het Verenigd Koninkrijk is gebruik van F1 op de openbare weg ook verboden en in België lijkt elke gemeente/provincie die ik zo snel kan vinden het onder normaal 'feestvuurwerk' te rekenen, met de bijbehorende beperkingen.Ze kunnen helemaal niet aan cat 1 komen. Dat zou via brussel moeten gebeuren en dat is kansloos.
GAS EROP! Laat ze merken dat ze stemmen kwijt raken op deze manier! Vergeet niet dat er verkiezingen aankomen, dus laat maar horen dat je stem weg gaat bij de VVD als dit door wordt gezet!
Je kunt de VVD appen:
https://www.vvd.nl/whatsapp/?fbclid=IwAR30Otr-NJP87vbmnb4HZfcezSnFcgDNevHY5shaPblzmNmp0o95H5q_qC4
Prima dat er alles aan gedaan wordt om een tegengeluid te laten horen maar probeer de emoties niet te erg de overhand te laten nemen in het sturen van mails/berichten naar politici of media. Dat kan namelijk alleen maar averechts werken en gaat niet positief bijdragen in het beïnvloeden van hun standpunt.
Wat ik tot nu toe terug hoor blijft nog redelijk neutraal. Ziengs is ook not-amused dat nou beweerd wordt dat hij en de VVD "gedraaid" zou zijn terwijl dat volgens hem niet zo is. De komende dagen vinden er nog verschillende overleggen plaats voordat er een definitief besluit wordt genomen. De berichtgeving in de Media is uiterst negatief maar lijkt voorbarig, er schijnt t.o.v. vorige week nog niets veranderd te zijn. Het blijft dus nog even op een houtje bijten.
Ondertussen worden ook wij (alweer) bedolven over de vraag wat er gaat gebeuren met de bestellingen en betalingen als het wel zover komt. We begrijpen de onrust maar het is natuurlijk nog niet zo ver. Mocht het wel zo ver komen dan zullen wij overgaan tot het afhandelen en terugstorten van alle bestellingen en betalingen.
Nog niks terug ontvangen.Wat krijgen jullie terug? Bevestigen ze een verbod? als dat zo is is het wel echt gedaan. Ben benieuwd!
Niet zo slim om dat hier dan neer te zetten.
Je hebt gelijk, aangepast. Als jij je post verwijder dan?
Ziengs is ook not-amused dat nou beweerd wordt dat hij en de VVD "gedraaid" zou zijn terwijl dat volgens hem niet zo is.