Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geloof er zijn meer mensen fan van vuurwerk dan dat je denkt. Geloof niet alles in de media. En de meeste zijn nuchter genoeg om te beseffen dat een verbod niet werkt.
Het is valse hoop denk ik, maar toch hou ik hoop.
Had echt niet verwacht dat zoveel leden zo strijdbaar zijn, hulde iddIk wil even uit persoonlijke noot mijn bewondering uitspreken voor het actief inzetten van eenieder hier op het forum. Geweldig hoe we samen zoveel actie kunnen voeren, mijn waardering. Het doet me echt goed om te zien zo. We laten dit niet zomaar gebeuren! LAATONSVIEREN!
Had echt niet verwacht dat zoveel leden zo strijdbaar zijn, hulde idd
Ik wil even uit persoonlijke noot mijn bewondering uitspreken voor het actief inzetten van eenieder hier op het forum. Geweldig hoe we samen zoveel actie kunnen voeren, mijn waardering. Het doet me echt goed om te zien zo. We laten dit niet zomaar gebeuren! LAATONSVIEREN!
Zo dan, laat wel zien dat er iets aan het gebeuren is zeg. Hoop dat dit doorzet ook als er dit jaar een verbod komt dat de pro-club voortaan stevig van zich laat horen