brian the freak
VWC lid
On ge kend idioot !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanavond gaat er een 608 de lucht in.
Deze week elke dag een single shot of cake als protest en om aan te geven dat een verbod niet te handhaven is?
Ik ben het er wel mee eens, maar ik ben een beetje bang dat ik de buren, met wie ik nu nog prima ga, niet blij maak. En ik zit er ook niet op te wachten dat ze straks op de stoep staan en de restjes in beslag nemen. Ik maak er 1 chaos projectje van en dat gaat om 00:15 de lucht in de 1e.
Wat gaan ze in hemelsnaam doen met alle voorraden? Gaan importeurs weer 'gewoon' naar China in januari? Geen nieuwe producten in 2021? Alles is er in principe natuurlijk al... bizar dit.
Alles bij elkaar kan het NL-vuurwerk niet eens opgeslagen worden, daar hebben de NL-importeurs simpelweg te weinig opslagcapaciteit voor.
Had jarenlang niet verwacht dat de VVD zou toegeven
Dat hebben ze eerder dit jaar ook al gedaan..helaas.
In heel de wereld zijn ze vandaag positief gestemd vanwege de ontdekking van een zeer effectief vaccin en in Nederland voeren we alvast corona beperkingen voor over 2 maanden in. Grote kans dat de ziekenhuizen dan weer normaal draaien.Je zou haast denken, waarom zijn we met ze alle bezig om ervoor te zorgen dat de corona cijfers naar beneden gaan als alles je toch wordt ontnomen.
Ik heb hiervoor vorige week al gewaarschuwd: de media gaat tot het officiële statement van het Kabinet nog meerdere keren met (negatieve) berichten komen. Het is dus op een houtje bijten totdat de officiële persconferentie er is en we definitief uitsluitsel krijgen.
De Motie van morgen geeft alleen maar een signaal af aan het Kabinet. Ze hoeven er evt. niets mee te doen. Maar... ze hebben ook geen Motie nodig om zelf wat in gang te zetten. Dat geldt voor alles, niet alleen voor vuurwerk. Wel zal er altijd over gestemd moeten worden.