UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow. Hier een bijzondere ervaring. Het is iets minder hard los gegaan dan andere jaren, maar het gevoel was er volop. En juist omdat ik er eentje was met cat. 2 werd ik met open armen ontvangen in de straat. Geen gekke dingen gedaan, 3 kwartier wat cakes en boxen weggestookt. Topavond!

Ik lees in media niet zo heel andere berichten dan andere jaren... Niet rustiger maar ook niet echt extremer...Benieuwd hoe media dit gaat "spinnen"

Hier even los gegaan, niet lang. Wel veel shells gezien. Ik zelf had symbolisch een compoundje gestoken. Momentum van Vuurwerktotaal. Echt een verschrikkelijk goede boxje van 25mm. Een aanrader voor dat geld. Enige box en meteen een goede starter en finale. :D

Hier ging het goed los om 12 uur, minder dan normaal maar alsnog heel erg lekker.
Zelf ook aan bijgedragen. Heerlijke dag gehad, ik weet zeker dat niemand dit van mij afpakt. Ben aan veel categorie 1 niet toegekomen. Geen politie gezien.

Landelijk is het een echte puinhoop geworden. Hoop dat de branche, federatie, hvlv etc al het nodige klaar hebben staan.

Hier ook goed los gegaan om 12 uur. Zelf mee gedaan en applaus gekregen van de buren!
Mensen konden cat 2 echt goed waarderen. Alles meteen netjes opgeruimd en super voldaan gevoel aan over gehouden

Hier nergens politie gezien, niet dat ik veel in het dorp heb gestookt. Volgens mij reden ze wel langs, maar heb zelf niks gezien om 12 uur.

Het was echt veel rustiger dan anders. Qua vuurwerk was het kut met peren, maar alsnog wel erg gezellig gehad met cat1 rond de vuurton.
Grolsch en Hertog Jan waren prominent aanwezig ! :p

2 straten verderop iemand zeker 1 uur lang Shells en prof blokken lopen stoken, geen enkele politie geweest.
Trok veel bekijks (wel iedereen anderhalve meter braaf) en daardoor ook veel cat 1 nog om de sfeer wat te verhogen.:p

Nog nooit zo'n chaos meegemaakt bij mij in het dorp. Shells tm 8inch, triplex en funke blokken, cobra's en cipolla's. Kreeg op een gegeven moment palau flashbacks van duitsters met 300gr zelfbouw spul :bonk: :devil:

Heeft goed gewerkt man dat verbod! Normaal waren er lui die zich vermaakte met cat 2 blokjes. Nu stond er 40 man in het centrum voor de kerk 8inch te schieten en cipollas te strooien. Werd zo ziek hard die klappers dat ik op een gegeven moment uit veiligheidsoverwegingen em gesmeerd ben, en nogmaals ik heb zieke avonden bij palau meegemaakt in valencia maar dit overtrof dat duidelijk. :devil:

Heb niet één handhaver gezien ook de hele avond :p

Ze staan echt voor lul met hun vuurwerkverbod. :applause:

Echt de hele politiek kan na vanacht aftreden. Jullie staan mijlenver af van de samenleving.

Haha

Nooit zoveel lijpe blokken gezien ken ze nieteens allemaal!

Ik stond echt versteld van de hoeveelheid vuurwerk vannacht. Ik woon echt in een klain dorp waar normaal maar op een paar plekken gestookt word. Dit jaar was het zeker niet minder, misschien zelfs wel groter dan ooit. Ik heb echt genoten van de mensen wat overduidelijk scheit hadden aan het verbod!

In Leeuwarden was blijkbaar geen verbod. Man wat gingen daar een blokken de lucht in. Er gingen hier dankzij een forumlid 2x Transbomber tegelijk de lucht in om precies 00:00. Daarnaast heel veel mensen met een vuurtonnetje op straat

Maar de ziekenhuizen stromen vol met mensen die nog net niet dood liggen te gaan. Operaties worden uitgesteld. Da's toch wel een probleem, vind je niet?

Het is vooral een probleem dat Dhr Rutte en het rivm in 2016 al op de hoogte waren. Hier niets mee hebben gedaan. En zelfs in 2020 alleen maar bezuinigen op de zorg. Dat is inderdaad een probleem ja. En nu alles verbieden na het eerst zelf kapot gemaakt te hebben. Anderen een schuldgevoel aanpraten, maar wel zelf schijt aan alles en trouwen. Hij een feestje, wij een feestje. Aldus een dankbare idioot.

Gelukkig nieuwjaar :biertje:

Op 4 december schreef ik dit;

Ik denk dat het van enorm belang is dat de branche nu al persberichten klaar heeft liggen en DIRECT op 1 januari als eerste naar buiten komt om de sfeer te bepalen. Ik zie namelijk al voor me hoe de tegenstanders op elke uitkomt een draai geven aan dit verhaal, en dat moet je voor zijn.

Als je moet reageren op krantenkoppen sta je met 1-0 achter, als je de koppen maakt, sta je 1-0 voor.

Ik wilde vanmorgen klaar gaan zitten met de popcorn, maar ik zag dat Fabertje de eerste klap al heeft uitgedeeld in het AD. Uiteraard de rustigste jaarwisseling in 23 jaar , en het bewijs dat verbod helpt. Bah.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan