Horsetails
VWC lid
Echt een heleboel woorden, maar je hebt werkelijk geen flauw idee wat er speelt. Die ‘acties’ vinden op een dusdanig niveau plaats, dat het jou geen fluit aangaat wat daar besproken of gedaan wordt. Als consument ben jij niemand meer of minder dan iemand die volgend jaar zijn of haar consumentenvuurwerk (onthoud dit woord) kan kopen. Typisch gedrag om te gaan zeuren over wat je niet krijgt, terwijl je heel blij mag zijn met wat je wel krijgt.
Inhoudelijk ga ik er verder niet op in. Ook ik ben niemand verplicht tekst en uitleg te geven.
"Inhoudelijk ga ik er verder niet op in" zeg je, misschien heb ik het gemist, maar waar ben je er eerder wel inhoudelijk op ingegaan?
Je bent zeker niet verplicht iemand tekst en uitleg te geven. Echter, je poneert een statement dat 'we' de BPN volgend jaar mogen bedanken, zonder concreet te worden, laat dan ook deze holle kreten achterwege.
Vervolgens kom je met een van arrogantie druipend stukje gelardeerd met flauwe en kinderachtige ad hominems waarmee je liefhebbers nog verder van je vervreemdt.
Doordat je nooit inhoudelijk wordt heb ik geen idee wat je bij de branchevereniging doet, maar laat ik je tot slot nog iets meegeven ter overweging:
Overal hoor ik geluiden dat men het wel best vindt zo. 'Schaf het vuurwerk maar helemaal af' wordt er gezegd. 'Ik besteed het geld wat ik uitspaar liever aan iets leuks'. En dat zijn consumenten die tot vorig jaar altijd vuurwerk kochten.
Het begint bij de klant, zonder klant geen omzet. Vergeet dat niet.