funkyi
VWC lid
Jullie vergeten Carbid 6%?Ik tel zelfs 53%![]()
Oh en 8% grondbloemen en sterretjes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jullie vergeten Carbid 6%?Ik tel zelfs 53%![]()
Hé bij die grondbloemcategorie hoor ik... Ik hield 'm net iets te lang vast dit jaar, stom stom stom.Jullie vergeten Carbid 6%?
Oh en 8% grondbloemen en sterretjes
Alleen zaterdag zijn er 5 mensen aangehouden. Afgelopen nacht niemand de politie kwam niet eens langs.https://nos.nl/artikel/2357823-aanhoudingen-en-boetes-om-vuurwerkonrust-arnhem.html
Toch wel boetes? Ik lees overal verhalen dat er niets gebeurde..... En nu dit?
Staat gewoon wat lager op de lijst...Baudet trekt zich terug als lijsttrekker. Mocht iemand hem hoog hebben zitten.... Helaas pindakaas
Ja volgens de burgemeester zitten politie en gemeente "er bovenop"...mensen die zondag de politie belden kregen te horen dat ze maar terug moesten bellen als er gewonden waren, anders kwamen ze niet.Dat is precies het probleem. Dat volk wordt niet aangepakt. Nu niet en nooit niet. Dat heeft de hele vuurwerk discussie enorm aangezwengeld ...
Baudet trekt zich terug als lijsttrekker. Mocht iemand hem hoog hebben zitten.... Helaas pindakaas
Stem jij lekker op links die alles kapot wil maken en net doen of ze het milieu helpen.
Of weer op rutte ondat iedereen dat doet en dan weer boos worden dat hij de komende 4 jaar nog meer rare fratsen uithaald.
Beetje raar omdat hier zo weg te zetten.
Ik denk inderdaad dat FvD beter af is zonder die Pipo ...
Nee hoor bedoelde er verder niets mee. En no way dat ik op links ga stemmen. Ik bekijk het volgend jaar wel maar t wordt een rechtse stem. Of het iets uit maakt is n 2e.Stem jij lekker op links die alles kapot wil maken en net doen of ze het milieu helpen.
Of weer op rutte ondat iedereen dat doet en dan weer boos worden dat hij de komende 4 jaar nog meer rare fratsen uithaald.
Beetje raar omdat hier zo weg te zetten.
Gaan weer een sloot stemmen naar PVV nu denk ik/
Nee zeker niet, ik stem sowieso rechtsNiets mis mee toch?