UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is precies het probleem. Dat volk wordt niet aangepakt. Nu niet en nooit niet. Dat heeft de hele vuurwerk discussie enorm aangezwengeld ...

Dat is precies het probleem. Dat volk wordt niet aangepakt. Nu niet en nooit niet. Dat heeft de hele vuurwerk discussie enorm aangezwengeld ...
Ja volgens de burgemeester zitten politie en gemeente "er bovenop"...mensen die zondag de politie belden kregen te horen dat ze maar terug moesten bellen als er gewonden waren, anders kwamen ze niet.

Baudet trekt zich terug als lijsttrekker. Mocht iemand hem hoog hebben zitten.... Helaas pindakaas

Stem jij lekker op links die alles kapot wil maken en net doen of ze het milieu helpen.
Of weer op rutte ondat iedereen dat doet en dan weer boos worden dat hij de komende 4 jaar nog meer rare fratsen uithaald.
Beetje raar omdat hier zo weg te zetten.

Stem jij lekker op links die alles kapot wil maken en net doen of ze het milieu helpen.
Of weer op rutte ondat iedereen dat doet en dan weer boos worden dat hij de komende 4 jaar nog meer rare fratsen uithaald.

Helemaal niet raar. De kansen voor vuurwerk nemen juist weer toe in de politiek. Nu FVD weer kan groeien en zij pro-vuurwerk zijn zullen onze kansen toenemen.

Nee hoor bedoelde er verder niets mee. En no way dat ik op links ga stemmen. Ik bekijk het volgend jaar wel maar t wordt een rechtse stem. Of het iets uit maakt is n 2e.

PS ik had veel meer van Baudet verwacht. Ik heb me prima vermaakt door die speech van hem tijdens de verkiezingen. Maar zijn ego heeft het een beetje verpest denk ik

Twitterbericht van Simone Boshoven (GroenLinks Zwolle)
Zojuist vragen gesteld over de toenemende vuurwerkoverlast in #Zwolle College erkent deze toename en roept op om vooral te blijven melden bij politie. Zo ontstaat een goed beeld van ‘overlast-hotspots'

Mijn vraag
Ik zou graag willen weten wat de prognose voor jaarwisseling 2020/2021 was geweest veroorzaakt door legaal vuurwerk wanneer er géén tijdelijk #vuurwerkverbod was geweest. Dus zonder #vuurpijlen, knalvuurwerk, illegaal #vuurwerk en #carbid? Klopt het dat dat fors minder zou zijn?

Haar antwoord
Tja, daar zullen we dit jaar niet achterkomen, wellicht was het minder geweest. Maar ook met legaal vuurwerk gebeuren ongelukken, zelfs met 'kindervuurwerk'

Ehhhh dus ze hebben geen inschatting wat het op zou leveren?

Mijn vraag daarop:

Maar GroenLinks had het over 1300 slachtoffers waaronder illegaal vuurwerk, carbid, en vuurwerk welke dit jaar afgeschaft zou worden. Je wilt toch weten wat het de #zorg oplevert voor #jaarwisseling 2020/2021? En met name de zwaardere gevallen? #vuurwerkverbod

Ben benieuwd of daar nog een reactie op komt waar ik iets aan heb...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan