MichelAngelo
VWC lid
Deze ongeregeldheden, want ik denk dat je het daarmee goed hebt verwoordt Viper, zouden volgens mij de aanloop kunnen maar toch zeker moeten zijn naar een kritische blik op de gang van zaken van de afgelopen tijd. Het is noodzakelijk kwaad, mits politiek goed benut. Als het hier om andere zaken dan vuurwerk ging, spon de oppositie er garen bij. Nu hebben we een externe (lees: niet politieke) partij nodig die dat garen gaat spinnen. Zoals ik in de voorgaande posts al zei, iemand die even alles waar we hier al lang weet van hebben keihard onder de neus van de politiek wrijft. En zo hard mogelijk ‘I hate to say i told you so, but i told you so’ roept. Dán kan het zomaar eens de politieke opinie en, wellicht nog veel belangrijker, de publieke opinie bijsturen. Want alle genoemde redenen voor het verbod zijn hiermee én met de twijfel over handhaafbaarheid bij de burgemeesters her en der in de praktijk voor 100% ontkracht.
En laten we bij echt rellen vooral weg blijven en weg kunnen blijven.
Stuur dit even naar de bpn, vuurwerkcheck en de vuurwerkvrouwen. De branche heeft die spindoctor nodig.