De man rechts van hem kijkt of hij een draai om de oren gaat geven als er nog meer vet uitgespuwd wordtBekijk bijlage 57526
volgensmij probeerd hij alleen maar te laten zien hoe je een groot stokbrood naar binnen werkt hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De man rechts van hem kijkt of hij een draai om de oren gaat geven als er nog meer vet uitgespuwd wordtBekijk bijlage 57526
volgensmij probeerd hij alleen maar te laten zien hoe je een groot stokbrood naar binnen werkt hoor.
Haha, hilarisch, spartelende controlfreaks.Hier zie je dus ook de afstand van hun eigen werkelijkheid en de werkelijkheid van de maatschappij. Jongeren zitten echt niet te wachten op een potje bingo of om te gaan zingen (wat overigens verboden is). Het wordt te heet onder de voeten van deze meneer en iedereen die achter hem staat. Hieruit kun je al de conclusie trekken dat handhaving en het vuurwerkverbod niet samen gaan, anders zou die niet met zo'n voorstel komen.
Ik snap best dat iedereen boos is, maar het niveau van de laatste 2 pagina’s is, wat mij betreft, niet echt functioneel en effectief.
De lobby van Bruls is natuurlijk belachelijk, maar hier als een stel kleuters de man z’n uiterlijk belachelijk te maken, is weinig zinvol en gaat onze mooie hobby niks opleveren !
Just my opinion ...
Kerst vindt hij geen gevaar dat is altijd wat ingetogener.... ja dat geloof ik, dat is zo te zien helemaal zijn feestje, lekker vreten en zuipen totdat je niet meer van de bank af kan komen. Man man, die man is toch compleet niet geschikt voor deze functie, empathisch vermogen van een zeepaard, die man kan zich niet in een ander verplaatsten omdat zijn voorstelling zijn gedrag stuurt. Die man sport niet, die kan nooit weten hoe het voelt dat je niet meer met je team kan voetballen, die man heeft een hekel aan knallen, kan zich niet inleven hoe dat voor anderen is. Nee zijn referentiepunt zit rond zijn navel.https://www.geenstijl.nl/5156395/we-willen-een-ander-veiligheidsberaad/
En moet je dat filmpje eronder eens kijken... Wat een gelul van die Bruls.. ik krijg hier echt jeuk van!!
Van mij mag binnenkort een plaatselijke carbidploeg voor het huis van die man wat herrie gaan maken.. Hij vraagt er gewoon om..
Dat lijkt mij juist wel een gevaar om met elkaar langdurig binnen te zitten.Kerst vindt hij geen gevaar dat is altijd wat ingetogener.... ja dat geloof ik, dat is zo te zien helemaal zijn feestje, lekker vreten en zuipen totdat je niet meer van de bank af kan komen.
Ik heb jouw brief naar de burgermeester van Leeuwarden gestuurdZojuist weer een groot deel van het kabinet een mail gestuurd met het artikel van Bruls en de uitspraken van Gommers bij Beau afgelopen vrijdag. Benieuwd of ik reactie ga krijgen.
Het is nogal kansloos wat je hier doet. De persoon op zijn uiterlijk aanvallen. Het is natuurlijk hartstikke normaal dat je emotioneel bent vanwege het verbod. En dat je enorm baalt, en tegen alles en iedereen wilt verkondigen hoe belachelijk het verbod is, maar mensen persoonlijk gaan uitschelden, uitlachen of dingen toewensen zou nooit de overhand moeten nemen.eigenlijk moet Bruls ongezond en gevaarlijk verklaard worden met zijn vette pens. Goede voorbeeld voor de jeugd. Wellicht moet Bruls ook gewoon in een bunker geplaatst worden (met heftruck).
Schijnheilige vetzak!
Het is nogal kansloos wat je hier doet. De persoon op zijn uiterlijk aanvallen. Het is natuurlijk hartstikke normaal dat je emotioneel bent vanwege het verbod. En dat je enorm baalt, en tegen alles en iedereen wilt verkondigen hoe belachelijk het verbod is, maar mensen persoonlijk gaan uitschelden, uitlachen of dingen toewensen zou nooit de overhand moeten nemen.
Er zijn hier genoeg mensen met video skills.
Kan iemand alsjeblieft een compilatie maken met de uitspraken en screenshots van Groenlinks, Bruls, PvvD, etc, die in hetzelfde korte filmpje worden ontkracht door Gommers, Bruls zélf, Rutte, etcetera.
Dan hebben we volgens mij goud in handen!
Volledig off-topic, maar ik wil er wel graag op reageren.Op zich met je eens, maar deze mate van overgewicht, zeg maar gerust morbide obesitas, zegt wel degelijk iets over het karakter van de man. Geen wilskracht, geen doorzettingsvermogen en daar bovenop nog schijt aan de zorg. Morbide obesitas is een grotere last op "de zorg" dan vuurwerk met oud en nieuw...