Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zit er mee in mijn maag dat het volgend jaar wel eens afgelopen kan zijn. Ondanks al die mooie beloften die Den Haag ons voorspiegeld. Gemeentes komen bij bosjes met verbodsplannen.
Super! Verzenden maarBeste freaks, hierbij de brief die ik wil doorsturen naar Theo Hiddema, wat vinden jullie ervan?
Top verhaal, gelijk versturen die handel!!Beste freaks, hierbij de brief die ik wil doorsturen naar Theo Hiddema, wat vinden jullie ervan?
Dit dus.. De eenzame gemeenten die nog overblijven volgen dan ook wel om een uitwijklocatie te voorkomen...
Is er al een uitspraak bekend in het beroep tegen het Rotterdamse verbod? Als het niet mag gaat dit niet op natuurlijk.
Dit dus.. De eenzame gemeenten die nog overblijven volgen dan ook wel om een uitwijklocatie te voorkomen...
Is er al een uitspraak bekend in het beroep tegen het Rotterdamse verbod? Als het niet mag gaat dit niet op natuurlijk.
Beste freaks, hierbij de brief die ik wil doorsturen naar Theo Hiddema, wat vinden jullie ervan?
Ja hoor, alleen sterretjes en knalerwten.. het lijkt wel of de media bewust Cat.1 niet noemt. En die GabberHouse, als je wel afsteekt ben je snel de klos..
Beste freaks, hierbij de brief die ik wil doorsturen naar Theo Hiddema, wat vinden jullie ervan?
Die gast rond de 2 minuten weet echt niet waar ie het over heeft een geeft zo duidelijk gewoon maar het antwoord waarvan ie denkt dat maatschappelijk juist is.
Die gast rond de 2 minuten weet echt niet waar ie het over heeft een geeft zo duidelijk gewoon maar het antwoord waarvan ie denkt dat maatschappelijk juist is.
EDIT: Ook die Grapperhaus kan ik toch echt niet meer serieus nemen hoor...
De mensen die zich nooit hebben verdiept in de werkelijke cijfers gaan gewoon mee in wat de media zegt. De druk op de zorg blijft bij de meeste mensen hangen zoals je in dat filmpje ziet. Alleen die jongen die in de microfoon loopt te spugen heeft er schijt aanDie gast rond de 2 minuten weet echt niet waar ie het over heeft een geeft zo duidelijk gewoon maar het antwoord waarvan ie denkt dat maatschappelijk juist is.
EDIT: Ook die Grapperhaus kan ik toch echt niet meer serieus nemen hoor...