UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat de ziekenhuizen vol komen te liggen met slachtoffers van illegaal vuurwerk helemaal vol!

Ik gun het niemand, maar ik vrees dat dit exact is wat zal gaan gebeuren wanneer mensen zonder enige ervaring naar zwaar illegaal vuurwerk of carbid grijpen.

Verder ben ik bang dat er zeer zwaar gewonden zullen vallen en enkele doden te betreuren zullen zijn.

Ik hoop van harte dat ik het mis heb.

Zo ik heb d'r net maar weer een grote lap tekst naar diverse kamerleden uitgedaan met de vraag welk smerig spelletje hier gespeeld word....daarin uiteraard de uitspraken van dr Gommers en de berichten van mensen werkzaam binnen de politie waarvan de verloven worden ingetrokken die hier totaal niet blij mee zijn!!
Ze zijn toch wel zenuwachtig in Den Haag hoor.
Zeker na gister 20:00!

Ik zit verbijsterd op de bank na het interview met Gommers. De vuurwerkbranche en de liefhebbers zijn keihard genaaid. Feiten doen blijkbaar helemaal niet meer ter zake. De enige functie van dit verbod is dat het een symbolisch goedmakertje is voor de jarenlange uitholling en verwaarlozing van de zorg. Ik sluit me aan bij eerdere bijdragen, geen stem meer voor de VVD.

Idem hier!!

Zo ik heb d'r net maar weer een grote lap tekst naar diverse kamerleden uitgedaan met de vraag welk smerig spelletje hier gespeeld word....daarin uiteraard de uitspraken van dr Gommers en de berichten van mensen werkzaam binnen de politie waarvan de verloven worden ingetrokken die hier totaal niet blij mee zijn!!

Goed zo, laat ze het maar horen:yes:

Good morning freaks!

We wisten het al, maar gisteravond is het kenbaar gemaakt en bevestigd door Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care.

Diederik Grommers die samen met Ernst Kuipers een zeer prominente rol speelt als het gaat om het managen van de zorg in de ziekenhuizen en op de IC-afdelingen tijdens deze coronacrisis..

De coronacrisis die door ons Kabinet is aangegrepen om een algeheel vuurwerkverbod in te stellen tijdens de komende jaarwisseling, want de zorg moet worden ontlast...

dhr. Grommers die gisteravond hetzelfde Kabinetsbesluit ontkracht met niet mis te verstane woorden... Grommers die nota bene als geen ander op de hoogte is van de werkelijke belasting in de ziekenhuizen..

Hoe krom en tegenstrijdig wil je het hebben?!

@Vuurwerkminister Gizmo75 >> Ga eens een SPOED-debatje aanvragen, ergens volgende week ofzo..

#vuurwerkprotest20-21

Was lekker hè, gewoon ff vertellen hoe het echt zit!

Wat ik me eigenlijk afvraag na gister... Er is gestreden er is alles geprobeerd om een verbod te voorkomen...

Maar is dit het dan? Zeker na gister Gommers gezien te hebben bij Beau vraag ik me af of er niet iets aan deze uitspraak valt te doen? Hoger beroep door de branche of belangenvereniging? Het gaat volgens mij veel te makkelijk allemaal....

Kutkabinet!!! Schijt aan Rutte.

Heeft grappenhaus ook een boete gehad toen ie de corona regels aan zijn laars lapte?

Ja, uiteindelijk wel. Maar eerst werd de boete van 390 naar 95 verlaagd, zodat meneertje geen aantekening op zij strafblad zou krijgen en zijn functie kon blijven bekleden.

Ja, uiteindelijk wel. Maar eerst werd de boete van 390 naar 95 verlaagd, zodat meneertje geen aantekening op zij strafblad zou krijgen en zijn functie kon blijven bekleden.
GrapperHouseParty.... kerel is toch compleet niet meer serieus te nemen en is zijn geloofwaardigheid toch compleet kwijt.

Gaat zeker veel te makkelijk. Vies spel gespeeld om zorg kadotje terug te geven. Kabinet weet dat ze gefaald hebbrn en proberen het te verdoezelen. Maar ze krijgen steeds meer mensen tegen zich. Er had nog 1 lichtpuntje kunnen zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja belachelijk. Eerst je eigen regels aan je laars lappen en dan deze wijzigen in eigenbelang!
En dan gisteren in die microfoon toeteren: "Doe nou alsjeblieft verstandig, leef dat verbod na."
Voor mij totaal ongeloofwaardig geworden. Die hele politiek trouwen.

https://www.nu.nl/coronavirus/60903...noodtoestand-mag-democratie-niet-schaden.html

Citaat

Een aantal EU-lidstaten neemt maatregelen tegen het coronavirus die ten koste gaan van de democratie en vrijheid, zoals het inperken van het recht op demonstreren en de bewegingsvrijheid van burgers, zegt het Europees Parlement. De maatregelen moeten daarom een goede grondwettelijke basis hebben, en waar mogelijk moeten deze worden beëindigd, aldus de Europarlementariërs in een vrijdag aangenomen resolutie.

Nog veel effectiever dan een vuurwerkverbod zou een alcoholverbod zijn, zegt Oostenenk. Dat zou volgens haar pas echt voor een flinke verlaging van het aantal patiënten leiden. ,,Alcohol is nog een veel groter probleem dan vuurwerk. Elk jaar bij oud en nieuw krijgen we mensen binnen met een alcoholvergiftiging of mensen die tegen een boom zijn gereden of zijn omgevallen met hun fiets omdat ze te veel hebben gedronken

Een stukje tekst van een SEH arts uit 't meander in Amersfoort.

Hier gebeurd dus juist wat je niet wil door het kut kabinet wat alleen aan zichzelf debkt. Bedank kut kabinet! Fijne kerst. Lekker stiekem met familie kerst vieren ow wat hebben we het toch goed gedaan!

Nog veel effectiever dan een vuurwerkverbod zou een alcoholverbod zijn, zegt Oostenenk. Dat zou volgens haar pas echt voor een flinke verlaging van het aantal patiënten leiden. ,,Alcohol is nog een veel groter probleem dan vuurwerk.

Je hebt de grijns op het gezicht van Rutte wel gezien toen dat gisteren geopperd werd tijdens de persco? Elke politicus lust graag een glaasje, dat zullen ze echt niet van zich af laten nemen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan