[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Wat een feest als je een show van 3 boxen van Rubro weg mag geven.
Ik zou de straat trakteren op twee hele dikke compounds met waaier effect en toch afsluiten met de transbomber. Dat laatste blok, de finale blok is heerlijk, en iedereen snapt direct dat ze zojuist de finale van de show hebben gezien en gevoeld :handsup:

Start: Event super G 5000
Midden: event mine shell mayhem
Sluit: TRANSBOMBER

Wat een show!

Welke twee boxen er perfect bij de Transbomber passen is naar mijn mening:
- Rubro Angry Red Hornet
- Rubro Event Omnium 132's (compound)

Waarom: de angry hornet met het ghost effect is een mooie start van deze mini show. Daarna de Omnium, die heeft mooie brede effecten in waaier vorm. En als laatste vol gas de Transbomber !

Beginnen met 2x Angry Red Hornet voor een prachtige rode lucht, daarna 2x Transbomber waarin het rood ook weer terugkomt en het gouden geweld het afmaakt.

De GOUDE OUWE Immortal Gold, wat een rammer is dat (nogsteeds!) gevolgd door de Angry Red Hornet, matcht goed tussen de gouden effecten en de Transbomber erna.

Wow wat een mooie prijs. Ik heb nog weinig ervaringen als newbie maar zou afgaande op de films beginnen met de Immortal Gold gevolgd door de Event Omnium en als afsluiter natuurlijk de Transbomber...wat een finale!

Ik zou beginnen met een relatief rustige opbouw, 4 seasons lekker veel variatie en toch een redelijk tempo. Als 2e de Event Mine Shell Mayhem. Een heerlijke dikke dubbel compound waaier met een flink tempo, lekker chaos in de straat creëren. Als sluitstuk se transbomber per 2 om de chaos compleet te maken

Ik zou beginnen met de angry red hornet, daarna immortal gold om vervolgens af te sluiten met 2 transbomber!

Ik zou beginnen met de Immortal Gold, lekker veel GOUD in de lucht en een heerlijk tempo met harde bursts.
Als 2e box zou ik de Event box 4seasons pakken welke verdeeld is in vier verschillende tempo's en lekkere mooie blinkers.
Daarna 2x de transbomber rammen welke nooit in een finale mag ontbreken!! Heb er al twee besteld, een finale van vier tegelijk ##$$CHAOSS$$##??!! Zou geweldig zijn!!

Bumba wil ook wel winnen! :p

Bumba vindt combi Event Imortal Gold een schone om te schieten voor de Transbomber. Van goud naar zilver. Yum!
Bumba vindt ook combi Event box 4 seasons 100's een juiste om te schieten voor de Transbomber. Eerst ne mooie show, dan bruut afmaken. :yes:

Welke twee boxen van Rubro passen volgens jou perfect bij de Transbomber (en waarom) en in welke volgorde zou jij die af willen steken?

*1 De event zero tolerance, rustig beginnen met diverse shapes en uptempo met een diversiteit aan kleuren en effecten.
*2 De angry red hornet, om over te gaan op rood en fishes zodat de show goed divers wordt, het tempo bij deze bak zit ook goed dus een mooie inleiding voor de finale.
*3 Moet dan toch wel de Transbomber zijn, Mooi tempo om vervolgen bruut te finishen.
Lijkt mij een vette show!

ik zou beginnen met de angry red daarna de event palm battery en als afsluiter de transbomber
beginnen met kleur daarna mooie volle palmen en chaos als afsluiter

Ik zou beginnen met Immortal Gold. Daarna de Event Mine Shell Mayhem om dan lekker krakelend af te sluiten met 2x Transbomber.

Rustig beginnen met de Spring Break Box.
Dan over gaan naar meer ram en tempo door de Event Box 4 Seasons te schieten.
En dan in een niet te brede v 2x de Transbomber als agressieve afsluiter.

Starten met The Sensation 500s om de aandacht te trekken en de lucht vol te krijgen met verschillende kleuren. Gevolgd door de Event Omnium, om op een mooi tempo een show te geven die breed de straat zal vullen met prachtige boeketten. Dit alles zal afgesloten worden met de Transbomber als prachtige finale, hoog tempo en prachtig spektakel. :thumbsup:

Lekker rustig beginnen met de Epic Showdown met mooie goude effecten, daarna direct de rammer van de Primal Instinct erin en afsluiten natuurlijk met geweldige Transbomber :handsup:

begin met de CRASH BOX mooi wat rustig beginnen dan wat sneller met de TRANSBOMBER
en als laatste de TRANSBOMBER CHAMPIONS EDITION schieten

Leuke prijsvraag weer hoor!
ik zou beginnen met de primal instinct vervolgens de crash box en afsluiten met de 2 transbombers.

Back
Bovenaan