Unity of Lights

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2511
Artikelnaam: Unity of Lights
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: De Unity of Lights is een 20mm 100shots cake met diverse mooie effecten en goed tempo
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 74,99
Folderprijs : € 59,99
Onlineprijs : € 49,99
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

65526913_2415078801871372_745922187365449728_o.jpg

Demo 2019:

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben heel benieuwd naar beeldmateriaal. Lijkt mij een mooie vervanger voor de Pangu blokjes van 2 jaar geleden. Ondanks het kleine kaliber toch mooie chaos in de straat

Ook erg benieuwd. De blokjes van Pangu zijn mij de voorbije 2 jaar erg goed bevallen, dus hopelijk wordt deze net zo goed.

Waarom vergelijken jullie met de Pangu 100sh cakes, is hier toch nog geen diameter en NEM van bekend? Kan toch nog 2kg 30mm zijn?

Erg welkom deze blokjes.
Als de prijs en kwaliteit net zo scherp wordt als de pangublokjes dan wordt het zeker een must buy.

Evolution Fireworks - Filmpje van de Unity of Lights 100 shots cake

Evolution Fireworks - Filmpje van de Unity of Lights 100 shots cake

Vet! Heerlijk tempo en ook die salutes hebben wel wat (hoewel ik er niet echt veel van verwacht). Daarnaast ook nog een erg mooi label om 3 dagen naar te mogen kijken.

Wat ze tegenwoordig al wel niet uit 500gram weten te persen zeg. Erg leuk blokje, die gaat er dit jaar zeker komen. :droolthum

Als ze deze schoten uit 5 gram weten te persen mogen ze de kwaliteit van 25 grams schoten wel eens wat gaan verhogen :wink:.

Back
Bovenaan