pyrodreams
VWC lid
en nog maar een ge dropt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb telstaronline aangeschreven mbt de vuurwerkfederatie, een half uur later stond er een stukje van partij voor de dieren op Facebook.
Help me aub een handje op hun Facebookpagina met wat onderbouwd commentaar.
https://www.telstar-online.nl/nieuw...il-vuurwerkverbod-in-pijnacker-nootdorp?redir
Exact vier etmalen na de opening van het meldpunt stond de teller op 6.737. Dat is een gemiddelde van 67,42 meldingen per uur. Als dat zo blijft doorgaan, staat de teller op 31-12 om 20 uur op 63.999 meldingen.
Kan die rare captcha er niet af?
Erg veel gedoe mee met melden.
Klopt maar ik moet 2 minuten lang op fotos klikken voor die mij goed keurd.
Exact vijf etmalen na de opening van het meldpunt stond de teller op 7.790. Dat is een gemiddelde van 64,91 meldingen per uur. Als dat zo blijft doorgaan, staat de teller op 31-12 om 20 uur op 59.204 meldingen.
9000 stemmen gaat goed![]()
Het gaat zeker erg hard, morgen sowieso de 10k!
10k vandaag zal top zijn. Een week na de opening van het meldpunt. Mooie mijlpaal.
Ik zeg nergens dat het een wedstrijd is toch? Alleen dat 10k een mooie mijlpaal zou zijn.
Exact zes etmalen na de opening van het meldpunt stond de teller op 8.785. Dat is een gemiddelde van 61,00 meldingen per uur. Als dat zo blijft doorgaan, staat de teller op 31-12 om 20 uur op 55.632 meldingen.