Unforgettable Countdown

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1411
Artikelnaam: Unforgettable Countdown
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 22.50
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
Unforgettable Countdown.jpg

Laatst bewerkt:
Originele combinatie van effecten! Heb heb ik al voorbij zien komen als finale salvo in een andere cake, toen vroeg ik me nog af waarom ze geen cake met alleen dit effect hadden.. En hier is het dan, top! En zeer goed geprijsd.:D

tja het is een kwestie van smaak he .
maar persoonlijk vind ik dat er zo zachtjes aan genoeg van dit soort cakes zijn .
ik vind het trouwens een beetje jammer zelfs .
maar wat de prijs zit het wel snor :D

Deze eerst niet besteld, maar doordat ze andere producten niet meer hadden toch maar meegenomen, en zeker geen spijt, was toch wel een heerlijke cake, goeie grote effecten met een lekkere finale

Dit was ook weer een heerlijke bak in deze collectie. In de losse verkoop meegenomen als blokje voor de vooravond, maar hij misstaat niet om 0:00! Grote en vooral hele volle effecten ondersteund door mooie mines.

unforgettablecountdown.jpg

Damn wat een dikke boeketten komen hier vanaf. Paar km verderop is deze idd voor 14.95 te krijgen. Denk dat ik deze maar eens er bij neem.

Voor 14,95 eur moeten we niet gaan zitten mokken! Ik kende deze iig nog niet! Ik zet ehm op mn lijstje budgetters!

1'tje in de outlet gehaald voor 15 Euro.
Was niet slecht maar het wow-gevoel als op enkele filmpjes hierboven had ik niet.
Zie ook dat mijn versie 40 seconde duurde terwijl die hierboven in het filmpje maar 20 seconde duurde, dat kan ook schelen :)

Straatfilm :

ik had 6 stuks van deze cake, allemaal doorverbonden tot één blok en in mijn show verwerkt.
ik moet zeggen dat ze bij mij erg goed overkwamen! lekkere doffe knallen met grote effecten!
het publiek vond het prachtig! en ik ook :D
(film volgt nog)

Zeker mooi blokje! ook geschoten, het tempo lag bij mij wel hoog ( verschillende versies? ). Zeker wel een wow-factor! Helaas geen filmpje van gemaakt...

Back
Bovenaan