Houtse Bazar Helmond

Hallo Paulus,
Bedankt voor je input, elk jaar zijn we ermee bezig om het beste in huis te halen, echter is alles inderdaad lastig. Voor dit seizoen gaan we nogmaals kijken wat mogelijk is.
Een soort freakactie hebben we al ooit eens eerder gehad, dit was dan echter wel op volle kartonnen.
Ook voor dit jaar gaan we eens kijken wat hierin mogelijk is, afhalen zal dan wel op een aparte tijd zijn ivm de normale bestellingen.

Ik denk dat elke freakactie, mits de kortingen redelijk zijn, zeer gewaardeerd wordt. Ik weet niet hoe dit toen is gegaan, was het een succes?
Als je volle kartonnen wil doen, zou het wel mooi zijn artikelen van meerdere importeurs te hebben. Zelf ben ik bijvoorbeeld maar in een beperkt aantal items van Broekhoff en Rubro geinteresseerd.

Combiboxen en kartonnen kan echt wel werken en ik zou denken dat de afzetmarkt hier groot genoeg is (omg Eindhoven/Helmond).
Tijd moet geen issue zijn. De 'freaks' rijden toch stad en land af op de gekste tijden ;)

Zie dat deze hier nog niet geplaatst is.
In april heb we een show geschoten voor de Spekzullekes die de op die avond de aftrap gaven voor hun 33 jarige jubileum.

Laatst bewerkt:
Hier een zooitje foto's van jullie show van gisteravond bij de kasteeltuin...

Foto720-LFRSCWXK.jpg

Foto720-NUKYJSTA.jpg

Foto720-BDNCSNWB.jpg

Foto720-TEFJUKDL.jpg

Foto720-MTISWMHK.jpg

Foto720-X3JHWZF7.jpg

Foto720-OG4KROZ3.jpg

Foto720-MXN47YY3.jpg

Foto720-L43IX8X8.jpg

Foto720-ICPKANHL.jpg

Bedankt voor de film Baassie!
Ook deze film hebben we zojuist door gekregen! Erg gaaf om op deze manier het vuurwerk te zien!

Ook wij zijn inmiddels bezig met de voorbereidingen voor het seizoen. Zo hebben we dit jaar ook weer een kleine uitverkoop van een aantal artikelen, kijk daarvoor in deze thread :)
Binnenkort zullen we ook meer bekend maken omtrent ons assortiment voor 2015-2016 :)

Zoals eerder gepost zouden we nog kenbaar maken wat voor assortiment we dit jaar gaan voeren. Dit is in grote lijnen hetzelfde als vorig jaar, er zit echter 1 nieuwkomer bij waar we erg blij mee zijn 

Cafferata:
De artikelen uit de Red Dragon serie mogen uiteraard niet ontbreken in het assortiment. Zo hebben we uiteraard weer de Top Level en de Proffesional Firebase

Rubro
Al weer enkele jaren in ons assortiment, artikelen van de Heavy Legend Serie, Adventures, Masterline en Elite Brand zijn natuurlijk weer volop aanwezig.

Broekhoff:
De Crown Collectie is natuurlijk weer aanwezig, met uiteraard de nieuwkomers als Willow Time, Osiris, Executive Box enz enz.

Evolution
Evolution is ook weer van de partij, helaas door externe omstandigheden niet meer alle lijnen. Wij zullen alleen de Pro-Fire lijn voeren. Allemaal stuk voor stuk top artikelen met een enkel effect.

Wolff:
Zoals gezegd hebben een nieuwkomer, en dat is niemand minder dan Wolff! Cruel Traction, Exodus, Kingsmen, Stars over Paris enz enz zijn allemaal beschikbaar! Top cakes voor leuke prijzen!

Zodra de bestellijst klaar is zal ik deze hier plaatsen.
Mocht je iets willen bestellen wat niet op de bestellijst staat maar wel van één van bovenstaande leveranciers is, mail dan even naar [email protected] dan gaan we voor je regelen dat je alsnog dat artikel krijgt.
De artikelen van de Underground lijn van Wolff kunnen we helaas niet bestellen. 

Uitverkoop actie
Net als vorig jaar hebben we ook dit jaar weer een opruiming, dit om plek te maken in onze bunkers. Zo hebben we onder andere de Hummer Spirit, Color Mines, Midnight Special, Wall Of Silver XXL, Titanium Thunder 2013 Versie nog nog veel meer leuke artikelen voor scherpe prijzen!!! Enz. enz.
Kijk daarvoor in dit topic:

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?41004-Opruiming-Houtse-Bazar-2015&highlight=

Laatst bewerkt:
Momenteel gaan er al diverse acties uit op onze facebookpagina!
Ook hebben wij gisteren een aflsuitende show gegeven op de voetbalvelden van Mulo!
Op een paar kleine foutjes na een zeer geslaagde show, hiervan zullen spoedig de beelden volgen.

We zitten alweer een tijdje in 2016 en dat hield in dat we onze eerste show ook weer geschoten hebben dit jaar.
Koningsdag 2016, het was een natte bedoeling maar gelukkig werd het tijdens het schieten droog :)

De shows bestond volledig uit consumentenvuurwerk.
https://vimeo.com/164588136

Ik zal ook maar even een review geven met behulp van 5pyroman5 een heel goed advies gekregen voor mijn finale 2015/2016 dus nog bedankt 5pyroman5.

Top zaak :D

We zitten alweer een tijdje in 2016 en dat hield in dat we onze eerste show ook weer geschoten hebben dit jaar.
Koningsdag 2016, het was een natte bedoeling maar gelukkig werd het tijdens het schieten droog :)

De shows bestond volledig uit consumentenvuurwerk.
https://vimeo.com/164588136

Enig idee welke cakes het waren die in het filmpje tussen 3-4:20 te zien zijn? Daar zou ik er wellicht ook wel een paar van willen hebben :rolleyes:

Enig idee welke cakes het waren die in het filmpje tussen 3-4:20 te zien zijn? Daar zou ik er wellicht ook wel een paar van willen hebben :rolleyes:

Als ik t goed begrijp tussen 3.00 en 4.20 ?

Op 3.00 begint de shaft gevolgt Door de colorful crosette (showtime). Daarna komt de coloful peony (showtime )
als je nog meer wilt weten hoor ik t graag.

Zo, we zijn alweer dik halverwege het jaar en hebben ook weer wat shows gehad.
Hier een aantal foto's.

13686756_608232689347945_4639348823222394221_n.jpg

13892284_608232446014636_4748012042668580935_n.jpg

13903151_608232566014624_54000070773815233_n.jpg

13934599_608232439347970_5424578412138521353_n.jpg

Kasteeltuin Concerten
Afgelopen weekend was het laatste kasteeltuin concert, helaas zat het weer niet echt mee. Toch klaarde het vanaf 22:30 op en bleef het droog.
De show was een combinatie van licht,laser en vuurwerk. Op de film is alleen het vuurwerk zichtbaar, vandaar dat er soms zwarte gaten zijn waar op dat moment dan licht of laser zat.

Uitverkoop
Zoals jullie zien schieten we in deze show ook nog de Hummer Spirit (Vitalli), deze zal ook nog op onze uitverkooplijst verschijnen voor wel een hele scherpe prijs :)
Uiteraard komen er nog veel meer artikelen op met zeer scherpe prijzen! OP=OP
We proberen de uitverkoop in September online te hebben.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de mooie foto's en film. Maar gelukkig zijn we al een stuk over de helft van het jaar:wink:.
Ben benieuwd naar de uitverkoop lijst.

Back
Bovenaan