Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kent iemand het verhaal van die man die zijn duim heeft verloren met die cobra? Hoe kon die zo snel afgaan?
Natuurlijk, elk slachtoffer is er 1 te veel. Vind het wel heel jammer dat de media alles altijd zo op dikt. Vlinders zijn geen bommen, salutes zijn geen bommen ,Het is vuurwerk
Natuurlijk gaat de wasmachine stuk de druk kan ook nergens heen, maar het vuurwerk is ook niet bedoeld om dingen mee op te blazen. In nederland moet er gewoon eens normaal met vuurwerk om worden gegaan..
Maar het vuurwerk is ook niet bedoeld om dingen mee op te blazen. In Nederland moet er gewoon eens normaal met vuurwerk om worden gegaan..
Heuyy ben een beetje aan het zoeken geweest maar heb nog geen topic gevonden over vuurwerk opslaan... moet nog iets beter de weg leren hier maar kan iemand vertellen of dat topic al bestaat of dat ik een nieuwe moet aanmaken. (Zo ja hoe dan?)
Alle knallers boven de twee gram moet van straten verwijdert worden. Een cobta 6 of gelijkwaatdige knaller hoort niet thuis in een straat waar gezinnen met pret willen stoken.
Ik ben voor het afschaffen van alle zware knallers vanaf 2 gram flash.
Vroeger toen ik klein was, ja dat was heel erg vroeger.
Reed ik een rondje door het dorp waar ik woonde (Ingen), om te kijken of de telefooncel opgeblazen was, de klok van de Rabobank gesloopt was en of de brievenbussen nog heel waren.
Dan heb je het over de jaren 80/90.
Jongens dit is toch gewoon om te laggen hoe die over vuurwerk praat
Heb het al vaker gezegd illegale gaat harder ja!
Maar is een stuk veiliger dan meeste legale zooi!
Kijk een maloot die c6 met wasbenzine afsteekt kan niet
En als ik dat hier zie gebeuren krijg die gene ook gwn paar tetsen
Maar als je met illegaal vuurwerk verantwoord omgaat normaal afsteken hoe het hoort
Niet stomdronken dinngen gaat afsteken kan er weinig fout gaan!!
Maar als je van die kneuzen hebt die shells op de grond afsteken
3 cobras aan elkaar vast plakken
Lawinepijlen dingen mee opblazen
Ja zo komt het wel lkkr negatief in het nieuws
Weet je wat ik zo mooi vind stel nederland gaat flash toedienen
En er komen hier ook profblokken en shells STEL he!
Dan koopt wel iedereen die dingen omdat stuk mooier is en dan hoor je ook niemand over ja eigenlijk is dit te zwaar vuurwerk toch?
Maar ja het knalt harder maar ik vind het stuk veiliger
Jongens dit is toch gewoon om te laggen hoe die over vuurwerk praat
Heb het al vaker gezegd illegale gaat harder ja!
Maar is een stuk veiliger dan meeste legale zooi!
Kijk een maloot die c6 met wasbenzine afsteekt kan niet
En als ik dat hier zie gebeuren krijg die gene ook gwn paar tetsen
Maar als je met illegaal vuurwerk verantwoord omgaat normaal afsteken hoe het hoort
Niet stomdronken dinngen gaat afsteken kan er weinig fout gaan!!
Maar als je van die kneuzen hebt die shells op de grond afsteken
3 cobras aan elkaar vast plakken
Lawinepijlen dingen mee opblazen
Ja zo komt het wel lkkr negatief in het nieuws
Weet je wat ik zo mooi vind stel nederland gaat flash toedienen
En er komen hier ook profblokken en shells STEL he!
Dan koopt wel iedereen die dingen omdat stuk mooier is en dan hoor je ook niemand over ja eigenlijk is dit te zwaar vuurwerk toch?
Maar ja het knalt harder maar ik vind het stuk veiliger
Dat is natuurlijk flinke onzin wat jij zegt, illegaal is absoluut niet veiliger, gisteren wel gezien och... en de geschiedenis heeft het ook bewezen. Als het mis gaat, gaat het goed mis.... absoluut niet veiliger. Bij normaal gebruik in de juiste setting en in handen van een kenner kan je er veilig mee omgaan maar helaas werkt dat niet zo in de praktijk.
Deze illegale zooi, wat ik ook wel bommen durf te noemen gaan nergens over, de tijd van dat strijkers illegaal waren ligt al mijlen achter ons. Het wordt zwaarder en zwaarder.
Maar goed hier zullen de meningen wel weer over verdeeld zijn en ben ik nu al snel een moraalridder,