Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja, dat is maar net hoe je het zelf op vat. Sommige mensen zouden het negatief opvatten om de handel in vuurwerk zo open op TV blood te leggen maar zelf sta ik er anders in. Laat ze maar ontmaskerd worden. Door zulk vuurwerk waarin ze handelen word onze traditie straks aan banden gelegd.
Tja, dat is maar net hoe je het zelf op vat. Sommige mensen zouden het negatief opvatten om de handel in vuurwerk zo open op TV blood te leggen maar zelf sta ik er anders in. Laat ze maar ontmaskerd worden. Door zulk vuurwerk waarin ze handelen word onze traditie straks aan banden gelegd.
Prima dat er aandacht aanbesteed wordt maar we weten allemaal dat het op sbs 6 om sensatie gaat dus dan zou het contrast tussen legaal en illegaal niet aan de orde komen. Mocht dat wel zo zijn dan siert ze dat alleen maar. Deze zware zooi moet van straat, dit voor het bewaren van onze hobby
Toch wel heftig... die vent staat gewoon zijn potje vuurwerk af te steken. Staan er mongolen achter hem met een cobra met wasbenzine.
Ongelovelijk die idioten die dit soort spul in een woonwijk afsteken in de buurt van anderen.
Toch wel heftig... die vent staat gewoon zijn potje vuurwerk af te steken. Staan er mongolen achter hem met een cobra met wasbenzine. Zeg maar dag met je gewone leventje.
Ongelovelijk die idioten die dit soort spul in een woonwijk afsteken in de buurt van anderen.
Dat blijft ook altijd mijn grootste angst. Dat er van die idioten lopen te stunten en mij net over het hoofd zien.
Al 2x een 'gaat net goed-ervaring' gehad.
1x ging ik op de fiets met een noodvaart naar huis om het 0:00 moment met de familie te vieren. Probeerden een paar gekken zo'n electriciteitskastje op te blazen met wat ik denk een vastgebonden lawinepijl... Precies de ontploffing op 3 meter van mij.
Een andere keer vlak voor een kroeg zo'n nitraat ofzo vlak voor de voeten gekregen.
Toch niet normaal dat dat gewoon gebeurd terwijl je zelf gewoon netjes met Nederlands vuurwerk om gaat.
Kent iemand het verhaal van die man die zijn duim heeft verloren met die cobra? Hoe kon die zo snel afgaan?