Undercover [Compound]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5329
Artikelnaam: Undercover
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1.944 gram
Aantal Schoten: 133 schoten
Effectomschrijving: Undercover, 133 shots compound.
Max. tube diameter: 25mm en 30mm
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: : € 199,00
Voorverkoop : € 179,00
Onlineprijs : € 159,00

O.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

image.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Warface en undercover hebben nagenoeg hetzelfde begin, had mij meer geboeid als één van de twee wat sneller was. Het is zeker geen 00:00 materiaal voor mij nu.

Edit: volgens mij zijn beide blokken hetzelfde.

Met deze bak ben ik gestart gisteren, ben je direct lekker 2 minuten naar vuurwerk aan het kijken.
De eerste drie cakes zijn gewoon prima, leuke effecten en tempo wel goed, voor de gemiddelde consument is dit denk ik perfect, langdurige show voor het geld.
Die vierde cake maakt echt een fors verschil in de beleving, een duidelijk groter kaliber en een absolute finale in deze bak.
Zeker goed ding, netjes gemaakt, benieuwd of er meer komt met deze opbouw.

Zo op film vind ik de eerste 3 cakes ok, niet heel bijzonder maar prima om naar te kijken. Maar die 4de is echt gaaf met die kleuren en ziet echt een redelijk verschil qua grote met de eerdere 3 cakes.

Ziet er best prima uit deze box hoor. Eerste 3 cakes niet het grootste effect, maar wel dikke prima en vooral de laatste cake is echt uitstekend. Lekkere lange tijdsduur ook.

Zo op film vind ik de eerste 3 cakes ok, niet heel bijzonder maar prima om naar te kijken. Maar die 4de is echt gaaf met die kleuren en ziet echt een redelijk verschil qua grote met de eerdere 3 cakes.

Is de overgang van 25mm naar 30mm, mag van mij wel vaker zo’n opbouw inzitten!

Dan heb je een leuke box in het vooruitzicht, hierbij ook de straatfilm van deze bak;

Mooie box op de demo film

In het echt. jammer van de wind en is die burst zo weinig/zwak of is het dat die nog vochtig is

hier oogt die erg rommelig.Spreiding ontzettend slecht. in elkaar gedrukt

erg jammer

Back
Bovenaan