Unabomber

Ik vraag me af waarom ze deze hebben laten maken? Ze hebben de Venom box toch al, die is prachtig!

Er is inmiddels genoeg gezegd over de naam, Vuurwerkmania leest mee, wij hebben ze geïnformeerd over de reacties en daar kunnen we het voor nu wel bij laten.

Graag on-topic over de cake en het effect ervan. :wink:

Wat was de reactie van vuurwerkmania? Gaan ze de shitstorm van de consumenten gewoon afwachten?

Gisteren gezien bij Mooij Rijnsburg.
Helemaal niks mis mee hoor. Ik vind het een goede cracklingcake. De naam knalcake zou ik niet gebruiken. Hij knalt prima, maar komt niet over als een echte knalcake. Het is gewoon een goede crackling cake.

Gisteren gezien bij Mooij Rijnsburg.
Helemaal niks mis mee hoor. Ik vind het een goede cracklingcake. De naam knalcake zou ik niet gebruiken. Hij knalt prima, maar komt niet over als een echte knalcake. Het is gewoon een goede crackling cake.

Hier op het forum is het nog niet aangepast maar Vuurwerkmania heeft van de zomer al het woord "knalcake" in de omschrijving aangepast naar "cracklingblok"...

Wat een overdreven reacties over de naam van deze cake. Dat vind ik nou echt iets om van te KOTSEN. Zoveel ophef om een naam! Hou toch op man. Ik ga hem aanschaffen en als dummie bewaren voor in een vitrinekast. Leuk hè? Vuurwerk is vuurwerk of het nou een bizarre naam heeft of niet. Al helemaal als het ook nog eens goed spul betreft.

Wat een overdreven reacties over de naam van deze cake. Dat vind ik nou echt iets om van te KOTSEN. Zoveel ophef om een naam! Hou toch op man. Ik ga hem aanschaffen en als dummie bewaren voor in een vitrinekast. Leuk hè? Vuurwerk is vuurwerk of het nou een bizarre naam heeft of niet. Al helemaal als het ook nog eens goed spul betreft.

Wat vind jij zo goed aan deze cake dan? Ik bedoel ik snap een dummy van cakes zoals de sniper en de panter of van cakes met een mooi label zoals op de faitytail cakes. Maar dit is niet echt een spektakel als we kijken naar de knallen en in vergelijking met de venom box is de crackling ook een tikkeltje minder.

Of zeg je alleen maar dat je er een dummy van maakt omdat je een reactie wilt uitlokken bij mensen die over de naam vallen?

Viel me eigenlijk ook al op dat ie op het filmpje van DarkSoul gewoon prima presteert! Natuurlijk is de Venom box dikker, maar dat is ook een kaliber hoger.

Met een aantal tegelijk heb je lekker lang flink lawaai in de straat. In de gaten houden voor volgend jaar!

Back
Bovenaan