Unabomber

Kan een hele leuke cake worden voor die prijs. Maar wat een achterlijke naam inderdaard wie bedenkt dit..... :frusty:
 
Er is inmiddels genoeg gezegd over de naam, Vuurwerkmania leest mee, wij hebben ze geïnformeerd over de reacties en daar kunnen we het voor nu wel bij laten.

Graag on-topic over de cake en het effect ervan. :wink:
 
Aan de zijkant te zien is het een crackling cake. Dus dat idee van een kleinere versie van de Secret Salute is zo gek nog niet.

Zou op zich een goede opvolger kunnen zijn met een rijtje minder. Echter deze heeft dan meer kruit inhoud. De Secret Salute zit op 454 gram en deze met 9 shots minder op 419 gram.
Het kan wel eens een interessante cake worden.

Hopelijk krijgen we snel na de winkeliersdemo ook beeldmateriaal te zien.
 
Zou op zich een goede opvolger kunnen zijn met een rijtje minder. Echter deze heeft dan meer kruit inhoud. De Secret Salute zit op 454 gram en deze met 9 shots minder op 419 gram.
Het kan wel eens een interessante cake worden.

Hopelijk krijgen we snel na de winkeliersdemo ook beeldmateriaal te zien.

In dit geval is geluidsmateriaal voldoende haha.

Ik ben ook zeer benieuwd iig, hij sprak mij toen ik de afbeelding zag meteen aan, nu wordt het hopelijk een super knalcake waar van je aan twee genoeg hebt voor een finale :)
 
Jammer, op film vind ik het namelijk een prima blokje! Lekkere crackling en mooi met het titanium boeketje. Als de burst goed was dan had ik 'm flink ingeslagen voor dat geld.
 
Hij presteert helaas niet zoals ik verwacht/gehoopt had. Maar ik vind het door het titanium boeketje tog weer verrassend en leuk.
 
Back
Bovenaan