Ultimate ShowBox

Bitorro

VWC lid
Artikelnummer: MPL1698
Artikelnaam: Ultimate ShowBox
Netto Kruitgewicht: 6x 315 gr.
Aantal schoten: 6x 21 Schots
Effectomschrijving: Deze box is een verzameling van de cakes Taurus, Perseus, Hercules, Libra, Austrinus en Triangulum.
Richtprijs: € 165,00 euro

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze box heb ik afgelopen jaar gehad, en ik ben er erg tevreden over. Ten eerste vind ik de opbouw van het schieten van deze cake's erg leuk. Afwisselend schoten die recht omhoog gaan en schoten in V-shape, en allemaal hebben ze een finale van 5 schoten. Daarnaast is de diversiteit van de effecten erg goed te noemen. Allemaal verschillen ze van elkaar, kwa effect uitwerking als ook kwa kleur. Je hebt hierdoor natuurlijk wel dat je de ééne cake mooier vind dan de ander, maar dat hou je altijd wel natuurlijk. Verder vind ik de prijs ook nog wel in orde. Oke, heel goedkoop is het niet, maar het is in mijn ogen wel kwaliteit. En even ter vergelijking: 6x extreme salute (19shots) is 150 euro (acties bij bepaalde winkels even daar gelaten). Deze cake's 6x is 165 (21shots), dusja voor 15 euro meer heb je ook wel per cake meer schoten.
Voorbeeldje is niet bedoeld om de extreme salute af te zeiken ofzo, die komt er bij mij ook 2x in dit jaar, het is meer om even een beetje aan te geven dat meester misschien eerder duurder lijkt dan dat het uiteindelijk is :wink:.

Back
Bovenaan