Ultimate Mixed Display 300 Shots

Topbak. Met dit tempo en goede burst kan ik hier zeker van genieten. Was vooraf wat huiverig maar ben overtuigd nu dat dit er echt een is of de 400 om te onthouden.

Top bak gisteren op de demo. Blij dat ik deze heb besteld (evenals zijn grote broer de 400). Ben alleen wel benieuwd welke het meest spectaculair zal zijn. Het antwoord volgt i.i.g. na 31 dec :)

Iemand een tip hoe deze en zn broer om de cardinal wave heen het beste uitkomen? 300-CW-400 of juist 400-CW-300. Na de laatste komt ook nog 2x tegelijk santiago masters of nu dus de turbo display als t goed is...

Iemand een tip hoe deze en zn broer om de cardinal wave heen het beste uitkomen? 300-CW-400 of juist 400-CW-300. Na de laatste komt ook nog 2x tegelijk santiago masters of nu dus de turbo display als t goed is...
Geen idee wat de meeste indruk zal maken, maar ik zou de 400 sws na de 300 doen vanwege de finale. Misschien een idee om 300-400-CW-2x TD in V-shape te schieten? Dan houd je de waaier erin

Zonde, cardinal sneeuwt dan onder door het geweld can die twee. Cardinal zou ik gewoon alleen schieten.

• Like
Waarderingen: Wez
Vreemd, ik heb artikelnummer 5147 ipv 5146 gekregen.. zijn identiek zei de dealer, dat hoop ik dan maar!

Bijlagen

• IMG_2194.jpg
    IMG_2194.jpg
    199,1 KB · Weergaven: 16
Topper van de avond! Ondanks zijn kleine tubes loeiharde klappen en goede spreiding. Heerlijk tempo en de bak kreeg spontaan applaus van de eerst zeurende buurman. Volgend jaar in 2voud :)

Wat een heerlijk apparaat! Was verrast over de gevulde lucht die hij opleverde. De climax miste wel een beetje. Heb hem eerder op een demo gezien waar er een mooie opbouw in salvo's zat, maar bij mij bleef hij gewoon doorgaan. Desondanks zeer blij met de aanschaf en volgend jaar zit deze of de 400 er misschien wel weer bij.

Genoten van deze rammer, samen met zijn grotere broer. Beide hebben zijn eigen charme. Deze is korter, maar grotere en unieke effecten. Zijn grote broer geeft gewoon gas met simpele effecten.

Video's volgen :)

Ik had dit jaar zowel de 100 shots, 300 shots en 400 shots van Magnum (de 200 erbij halen leek me overbodig haha). Ik vond de 300 shots de beste van het stel, de 400 is zeker erg goed waarbij je merkt dat het kaliber van de 300 net even groter is. Ik had deze later geschoten en tussen de grotere bakken gaat deze echt prima mee! Zeker aan te raden.

Echt steengoed ook deze hoor, wat een rammer. Helaas niet in de straat gehad, maar zou deze er wel eens bij willen hebben komend jaar.

Wist niet dat dit groter zou zijn dan de 400s boeketten, vond die al fors voor het kaliber.
Goed om te weten, films zijn ook top, wat een Beuker en met een prima mix aan effecten. Wellicht deze maar overwegen voor dit jaar dan.

Poh, deze ziet er ook goed uit zeg. Oogt zelfs nog wat groter dan die 400sh Total Display en die vond ik al echt super. Gaat dus ook op de lijst.

Batch 2022 is te zien vanaf 21:39. 2023 Batch hebben ook geschoten en die presteerde ook weer prima. De film daarvan volgt nog!

Back
Bovenaan