MikosjePyro
VWC lid
ah oke. en was de burst nog wel in orde? effectgrootte komt wel goed over
Burst was voor mij prima in orde maar misschien hielp het ook wel mee dat ik 1 van de weinig was in de buurt die los ging.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ah oke. en was de burst nog wel in orde? effectgrootte komt wel goed over
Hierbij de beelden van de productie van The Ultimate City Trip. Zag deze vorig jaar al veelvuldig voorbijkomen in het lijstjes topic, maar als ik dit zo zie, dan zal dat dit jaar niet anders zijn. Erg benieuwd hoe deze live overkomt.
Vind hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Burst klinkt minder dan andere 25mm schoten in bijv. de sylvester mainframe.
Vind ze nu toch wat tegenvallen, op de straatfilmpjes van mikosje komen ze wel weer lekker over... hmmmm
Ik weet niet of het aan de camera ligt, maar klopt het dat de burst niet echt hard is ?
Je kan aan het schieten van de bombettes bij de video van gizmo al horen hoe dof dat klinkt. Als je dat al zo dof hoort dan weet je dat het geluid niet goed is overgekomen of niet goed wordt opgepikt. Ik vermoedt dat de burst in deze cakes gewoon prima is.
Ik weet niet of het aan de camera ligt, maar klopt het dat de burst niet echt hard is ?