Ultimate City trip

Afgelopen jaar deze niet genomen en gekozen voor de Heroes, echter komt deze er dit jaar zeker weten.
Zeer mooi assortiment :)

Hoewel ik de afgelopen jaren steeds minder cakes en assortimenten heb geschoten (gemak), maak ik voor deze graag een uitzondering.

Hierbij de beelden van de productie van The Ultimate City Trip. Zag deze vorig jaar al veelvuldig voorbijkomen in het lijstjes topic, maar als ik dit zo zie, dan zal dat dit jaar niet anders zijn. Erg benieuwd hoe deze live overkomt.

Het zou voor mij briljant zijn als je deze cakes ook los zou kunnen kopen. Er zitten voor mij een paar toppers bij (puur smaak), maar ik ben zelf niet zo van de setjes.

Hierbij de beelden van de productie van The Ultimate City Trip. Zag deze vorig jaar al veelvuldig voorbijkomen in het lijstjes topic, maar als ik dit zo zie, dan zal dat dit jaar niet anders zijn. Erg benieuwd hoe deze live overkomt.

Vind hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Burst klinkt minder dan andere 25mm schoten in bijv. de sylvester mainframe.

Vind hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Burst klinkt minder dan andere 25mm schoten in bijv. de sylvester mainframe.

Ook dat is weer een kwestie van de gebruikte camera, microfoon en instellingen. Zodra ik mijn filmpje van dezelfde avond plaats zul je denken dat er bijna helemaal geen burst in zat... :wink:

Vind ze nu toch wat tegenvallen, op de straatfilmpjes van mikosje komen ze wel weer lekker over... hmmmm

Vind ze nu toch wat tegenvallen, op de straatfilmpjes van mikosje komen ze wel weer lekker over... hmmmm

Dat probeer ik ook telkens te zeggen in andere topics: dit was tijdens een officiële testavond en dus op afstand geschoten en gefilmd. In de straat sta je er bijna direct onder en bij de demo stond iedereen er behoorlijk dicht op en dat geeft een totaal andere beleving dan tijdens zo'n testavond.

Hierbij mijn beloofde filmpje van deze goeie nieuwe set, op afstand gefilmd tijdens de onlangs plaatsgevonden testavond:

Ik weet niet of het aan de camera ligt, maar klopt het dat de burst niet echt hard is ?

Je kan aan het schieten van de bombettes bij de video van gizmo al horen hoe dof dat klinkt. Als je dat al zo dof hoort dan weet je dat het geluid niet goed is overgekomen of niet goed wordt opgepikt. Ik vermoedt dat de burst in deze cakes gewoon prima is.

Je kan aan het schieten van de bombettes bij de video van gizmo al horen hoe dof dat klinkt. Als je dat al zo dof hoort dan weet je dat het geluid niet goed is overgekomen of niet goed wordt opgepikt. Ik vermoedt dat de burst in deze cakes gewoon prima is.

Ik heb ook ergens gelezen dat deze kooiloos zou zijn, geen idee wat er van waar is. Toch een voorlopige dikke streep door dit assortiment, voor mij persoonlijk.

Dus, Magnum, kunnen jullie uitsluitsel geven of dit magistraal mooie setje met of zonder kooi geleverd wordt?

Back
Bovenaan