Ultimate City trip

Ziet er uit als een prachtige set inderdaad, deze gaat dus ook dikgedrukt op de lijst. Top beelden.

Die komen wel heel goed over zo op film zeg. Die moet er dit jaar dus zeker komen.

Met 36 schoten zal er vast tegen de 400 a 500 gram in hebben gezeten maar de burst was niet overweldigend, eerder slap te noemen.

Daar door dat de boektten veel te compact bleven. Brasillian cakes in dit tempo zouden echt veel meer indruk maken. Denk dat deze ook kooi loos zijn.

Maargoed was dit jaar al lang blij met alles wat werd afgestoken.

Laatst bewerkt:
Burst klinkt idd minder dan de meeste demofilmpjes. De spreiding van de effecten is wel erg goed moet ik zeggen. Vraag me af of dit met kooi is of niet, geldt ook voor de WCKD heroes trouwens

Als de burst dusdanig tegenvalt, dan komt deze er niet bij (ook al had ik hem eerder in het jaar wel besteld). In het verleden is een goede burst toch wel een vereiste geworden voor mij. Te vaak teleurgesteld geweest en te vaak gebaald dat ik toch niet wat meer betaal voor een duurder setje, al zijn deze al niet goedkoop haha. Begrijp me niet verkeerd,de effecten zien er kwalitatief goed uit.

Deze zien er kwalitatief echt super goed uit! Zeker een aanrader te noemen. Jammer dat de burst dan wat makker is, zoiets kan je op film niet merken dat moet je in het echt ervaren. Zou wel jammer zijn, dat is een pré voor een goede beleving.

Deze komt hier ook zeker weer op het lijstje, had hem ook al gekocht maar helaas geannuleerd ��

Deze stond afgelopen jaar al op de lijst maar potverdikke hier kan nog wel eens een setje extra van op de lijst komen te staan. Wat een heerlijk set is dit!

Pfff ook van deze baal ik enorm dat er een vuurwerkverbod was.
Had hem besteld maar werd ook net als velen geannuleerd.
Deze komt toch weer heel snel bovenaan de lijst.

Wat een prachtig assortiment is dit zeg. Hij stond op de lijst voor afgelopen jaarwisseling maar komt met een uitroepteken op de lijst voor dit jaar.

Dit assortiment had ik ook besteld jammer genoeg is deze er nooit gekomen maar wat een prachtig assortiment is dit zeg deze komt zekers weer op de lijst dit jaar

Einde van het jaar had ik hem er maar afgestreept...maar hij komt er maar weer bij na dit filmpje :D
Prachtig assortiment zeg!

Hopelijk dit jaar nog een demo en komen we dan wel te weten of het met of zonder kooi is

mijn doos zat geen kooi om heen, geen idee of om de totaal inhoud een kooi zat ( ga er vanuit dat er een paar in een karton zit)

Dit jaar komt hij er zeker weer dan wat beter doorgelont :bonk:.

Echt genieten, kwaliteit is echt super!

mijn doos zat geen kooi om heen, geen idee of om de totaal inhoud een kooi zat ( ga er vanuit dat er een paar in een karton zit)

Dit jaar komt hij er zeker weer dan wat beter doorgelont :bonk:.

Echt genieten, kwaliteit is echt super!

ah oke. en was de burst nog wel in orde? effectgrootte komt wel goed over

Back
Bovenaan