Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat het uit de Riakeo, of eigenlijk Happy Family Fireworks fabriek komt is helemaal geen indicator om te veronderstellen dat het een kooiloos product is. Zeer veel producten van HFF/Riakeo zijn met kooi alleen Lesli heeft er voor gekozen om afgezwakte versies te maken die zonder kooi 1.4G zijn.Deze lijn komt blijkbaar uit de Riakeo fabriek. Kans dus groot dat deze inderdaad kooiloos is.
Als ik me niet vergis komt dit van FWS (Fireworks Specials).Daar heb je wel een punt knetter. Weet iemand wie de importeur van deze lijn is? Wanneer dit Lesli betreft weten we het natuurlijk wel bijna zeker.
Ik ga de dazzling (zelfde zijn) in ieder geval in de straat zien, met of zonder kooi!
Locatie van Hff, hff doet oa producten van Klasek, Riakeo maar bijvoorbeeld ook de oude producten van Vuurwerktotaal. En als ik mij niet vergis komen sommige producten van Argento ook weg bij HFf.Lijkt alsof dit geschoten is op de test locatie van Riakeo.
Idem hier, deze toch maar proberen danBij toeval ineens in de collectie dit jaar, als vervanger voor de crackle king gekozen. hopen dat die net zo verbaasd als de crackle![]()