[Ultimate blitz] Mjollner

Ajax

VWC lid
Artikelnummer: 3853
Artikelnaam: Mjollner
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 1416 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Afmeting:
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: ...
Adviesprijs: € 99,95
Winkelprijs:
Onlineprijs:

bredavuurwerk-mjollner-66e4865ee02eb795313664.png

Lekker tempo blokje.

Krijg bij de rest van de lijn een beetje een kooiloos gevoel... Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?

Deze lijn komt blijkbaar uit de Riakeo fabriek. Kans dus groot dat deze inderdaad kooiloos is.
Dat het uit de Riakeo, of eigenlijk Happy Family Fireworks fabriek komt is helemaal geen indicator om te veronderstellen dat het een kooiloos product is. Zeer veel producten van HFF/Riakeo zijn met kooi alleen Lesli heeft er voor gekozen om afgezwakte versies te maken die zonder kooi 1.4G zijn.

Ook dit is een hele leuke box op video en als deze het echt zo doet dan verwacht ik niet dat deze zonder kooi komt.

Daar heb je wel een punt knetter. Weet iemand wie de importeur van deze lijn is? Wanneer dit Lesli betreft weten we het natuurlijk wel bijna zeker.

Ik ga de dazzling (zelfde lijn) in ieder geval in de straat zien, met of zonder kooi!

Laatst bewerkt:
Daar heb je wel een punt knetter. Weet iemand wie de importeur van deze lijn is? Wanneer dit Lesli betreft weten we het natuurlijk wel bijna zeker.

Ik ga de dazzling (zelfde zijn) in ieder geval in de straat zien, met of zonder kooi!
Als ik me niet vergis komt dit van FWS (Fireworks Specials).

Ik ben benieuwd hoe de Dazzling gaat bevallen. Op video in ieder geval erg mooi!

Lijkt alsof dit geschoten is op de test locatie van Riakeo.
Locatie van Hff, hff doet oa producten van Klasek, Riakeo maar bijvoorbeeld ook de oude producten van Vuurwerktotaal. En als ik mij niet vergis komen sommige producten van Argento ook weg bij HFf.

Klopt helemaal Knettermans dit product komt van FWS (Firework specials).

Bij toeval ineens in de collectie dit jaar, als vervanger voor de crackle king gekozen. hopen dat die net zo verbaasd als de crackle :)

Ik vermoed dat deze hele lijn qua prijs kwaliteitsverhouding de beste is op dit moment. Jammer dat de nightshade, met zijn typische riakeo eindssalvo, keuring niet ongeschonden is doorgekomen.

Ik vond hem wel indrukwekkend. Schoot hem per 2 als laatste in de finale. Zou hem voor de prijs van €80 zo weer halen

Eerste salvo’s met goudblink zijn echt een totale aanfluiting, zelfs met 10 shots per rij tegelijk geen vulling van de lucht en echt gepruttel. Tweede deel met blink en rode sterren is beter, heeft redelijke burst en spreiding. Finale is weer duidelijk minder qua burst en effect.

Komt niet meer in de collectie. Had hem gekocht voor de brede salvo’s en het tempo, maar kon totaal niet overtuigen.

Laatst bewerkt:
Ik had beide waaiers en eigenlijk beide hebben mij en de rest overtuigd.
Straatvullend en prima burst.

Ik vond ze super en volgend jaar komen de 4 die er dit jaar waren weer in de collectie.

Ik hoop dat deze lijn uitgebreid zal worden.

Er schijnen toch nog de nodige leveringsproblemen te zijn geweest.
Ik kon mijn bestelde exemplaar (en de andere twee waaiers) dus niet meenemen.
Ingeruild voor de Royal Match batch 2023 die wel volop voorradig was.
Merkwaardig...

Back
Bovenaan