[Ultimate Blitz] Dazzling

Ajax

VWC lid
Artikelnummer: 3851
Artikelnaam: Dazzling
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 1200 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Afmeting:
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: ...
Adviesprijs: € 99,95
Winkelprijs:
Onlineprijs:

bredavuurwerk-dazzling-66e48a2202df3528785021.png

60 euro ja? Lijkt aan de hand van de video echt een koopje. Word allemaal in dezelfde fabriek als riakeo gemaakt deze lijn.

Voor 6 tientjes een nobrainer ja.
Hopelijk gaat er bij productie niet al teveel kwaliteit verloren

Ik zie hem voor 90euro.. Al deze Ultimate Blitz zien er goed uit voor de prijs.
Maar het ziet er ook een beetje slording uit.. Misschien wat het windering tijdens de opnames maar de hangtime ziet er slordig uit

Ik zie hem voor 90euro.. Al deze Ultimate Blitz zien er goed uit voor de prijs.
Maar het ziet er ook een beetje slording uit.. Misschien wat het windering tijdens de opnames maar de hangtime ziet er slordig uit
Ja, vind ik ook. Vind ze gaaf maar ook niet 100% overtuigend.

Ik sta er ook zo in, maar toen ik hem bij mijn dealer voor 60,- voorbij zag komen in de weekactie vond ik het toch wel de moeite om eens te proberen.

Als deze kooiloze lijn aanslaat zal hij volgend jaar ook vast weer te verkrijgen zijn.

Eigenlijk ben ik toch wel positief verrast wat betreft de prijs. Als deze ook nog eens zo presteert, dan ben je een spekkoper. Ik zag eerder deze maand dat ze deze ook hier bij mij vlak over de grens, bij VuurwerkDuitsland, verkocht werd, zonder korting voor €89,95 en zelfs met korting rond de 75,- euro. Ik had dit eerder moeten weten, dit viel zo goed binnen mijn budget. Hopelijk hebben ze deze volgend jaar ook nog en tegen deze prijs, dan komt deze, samen met die andere van deze serie, in mijn collectie. Echt, een ongelofelijke goede prijs dit jaar, snap niet dat het niet was uitverkocht.

Back
Bovenaan