Ultieme Buurtpakket [Uitloop]

Lesli? Lesli? is dat niet dat clubbie die al snel de niet wetende mensen aan het bedonderen is. Is dat niet dat clubbie die ooit eens een cake op de markt heeft gebracht onder noemer 500 grammer met 20 schots.. wat heel erg knap was en niet eens mag voor de hoofdprijs.

Lesli? Lesli? is dat niet dat clubbie die al snel de niet wetende mensen aan het bedonderen is. Is dat niet dat clubbie die ooit eens een cake op de markt heeft gebracht onder noemer 500 grammer met 20 schots.. wat heel erg knap was en niet eens mag voor de hoofdprijs.

Volgens mij heeft dit niks met 'Ultieme Buurtpakket' te maken...
Het is zo dat Lesli in het verleden (en nu nog steeds een beetje) een aantal producten had waar zogenaamd 500 gram in zat, terwijl het eigenlijk maar iets van 350 was.
Gelukkig is Lesli flink aan de weg aan het timmeren en zetten ze ook echt op een cake hoeveel kruit er in zit.
En er zijn ook nog erg veel nieuwe (budget) cakes op de markt gekomen van Lesli dit jaar, dus hou je reactie die gebasseerd is op het verleden voortaan a.u.b. voor je...

Nu weer ontopic!

Volgens mij heeft dit niks met 'Ultieme Buurtpakket' te maken...
Het is zo dat Lesli in het verleden (en nu nog steeds een beetje) een aantal producten had waar zogenaamd 500 gram in zat, terwijl het eigenlijk maar iets van 350 was.
Gelukkig is Lesli flink aan de weg aan het timmeren en zetten ze ook echt op een cake hoeveel kruit er in zit.
En er zijn ook nog erg veel nieuwe (budget) cakes op de markt gekomen van Lesli dit jaar, dus hou je reactie die gebasseerd is op het verleden voortaan a.u.b. voor je...

Nu weer ontopic!
Waarom moet ik mijn reactie voor me houden, moet niet gekker worden (wie ben jij?) we zitten op een forum om elkaar te berichten en voorzien van informatie die bij freaks leven. Dat dit nu toevallig een bericht is die niet in jou straatje spreekt kan ik niets aan doen, hadden ze bij Lesli maar eerlijke handel moeten bedrijven en haar klanten niet moetwillig moeten bedonderen. simpel als wat en dat ga ik niet onder stoelen of banken stoppen. We zijn hier om elkaar te voorzien van informatie en daar horen dit soort berichten ook helaas bij. Je kan dan niet iemand het zwijgen opleggen omdat dit toevallig slechte reclame is. We zijn een forum niet de tweedekamer.

Waarom moet ik mijn reactie voor me houden, we zitten op een forum om elkaar te berichten en voorzien van informatie die bij freaks leven. Dat dit nu toevallig een bericht is die niet in jou voordeel spreekt kan ik niets aan doen, hadden ze bij Lesli maar eerlijke handel moeten bedrijven en haar klanten niet moetwillig moeten bedonderen. simpel als wat en dat ga ik niet onder stoelen of banken stoppen.

Ok, ik snap het!:wink:
Ik kan (helaas) nog wel meer importeurs bedenken die ons 'bedonderen'...
Naar mijn mening is bijna al het Nederlands vuurwerk te duur. (als je het vergelijkt met dezelfde producten in Duitsland bijvoorbeeld)
Als je verder wilt discussiëren, graag via pm, dit is en blijft tenslotte het topic voor 'Ultieme Buurtpakket'!

Dus nu weer ontopic!:cool:

Vind het leuk om deze cakes in zo'n grote doos te verkopen, helaas kunnen ze hierdoor wel (nog) meer geld vragen...
Naar mijn idee hadden de cakes, als ze (bijvoorbeeld) in totaal 300 euro hadden gekost, had het pakket afgeprijsd moeten zijn naar 200/250 euro, dan had ik het pas ultiem gevonden.
Ik vind dit natuurlijk veel te duur...

Hij is zeker aan de prijs, 250.00 euro had dit inderdaad tot een ultiem pakket gemaakt. Nu kan je zelf voor 350 al een aardig pakket samenstellen.

hahahahahahahaha een lachertje van de dag!
Wat een buurtpakket zeg...

Ben eerder instaat niks te kopen dan dit voor 3 en een half...

1.58 tot ongeveer 3.20 2xflower dragon 2x no mercy
3.38 tot ongeveer 4.20 1x zware jongen
5.16 tot 5.52 2x champagne blue
6.10 tot 7.20 2x powerfull dreams
8.10 tot 8.55 2x storm chaser

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

1.17 tot 2.17 1x extreme 1x crossfire 1x viva la vida

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Even tip voor lesli storm chaser los verkopen echt een mooie cake.

Zag wel op de films net dat de demo versie gemixt schiet en de versie die ik had per effect vondt het goud in mijn versie mooier.
Conclusie degene die ik had was beter dan de demo versie.
Meestal hebben we kritiek op importeurs dat ze betere produkten in demo's laten zien als het anders om is mag dit ook wel eens gezegd worden

blijf echter KATAN fan

Laatst bewerkt:
Even tip voor lesli storm chaser los verkopen echt een mooie cake.

Zag wel op de films net dat de demo versie gemixt schiet en de versie die ik had per effect vondt het goud in mijn versie mooier.
Conclusie degene die ik had was beter dan de demo versie.
Meestal hebben we kritiek op importeurs dat ze betere produkten in demo's laten zien als het anders om is mag dit ook wel eens gezegd worden

blijf echter KATAN fan

had je jezelf maar Katanfan moeten noemen:wink:

Back
Bovenaan