[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Geld vandaag terug ontvangen, eindelijk een einde aan deze soap....
HEEL VEEL succes met de organisatie in 2026. Ik zie de video's wel verschijnen op de diverse kanalen.

Servicefee a 1 euro
Boekingskosten 1.8% van totaal
Refuntkosten 0,50 euro per ticket
Aldus de website van weeztix. Maar maakt niet uit. De rest is retour.

Net ook vd oorspronkelijke koper vd kaartjes het geld teruggekregen. Eind goed al goed.

Ik ga de mooie verhalen missen ;)

Ik heb het telkens postitief aangekeken, en tof gevonden dat iemand het initiatief genomen heeft. Jammer dat het niet is gelukt, en door.
Ik had echt het idee na alle mails vanuit de organisatie dat er ook een terugbetaling zou komen ondertussen.
De 155 euro die ik heb betaald hoop ik uiteraard nog terug te zien, maar kan ik missen.

Echter gaat het hier inderdaad om tonnen. Ik hoop echt dat het geld terugkomt, zo niet kan de organisatie er toch niet zo makkelijk mee weg komen. Zoveel geld en zoveel mensen! Wat er dan al niet allemaal op de achtergrond speelt, waar uiteraard begrip voor is/was.
Ook ik heb vorige week een mail gestuurd, maar geen reactie.
Verdorie. Altijd positief gebleven en dan nog geen 2 weken voor de uitbetaling toch nog sceptisch geweest..
Te voorbarig.

Komt natuurlijk door de tijd die er overheen is gegaan en de signalen die allemaal naar buiten kwamen, les voor een eventuele volgende keer. Dat kan zeker beter.

Blij dat ik, en zo te horen een ieder, het geld ondertussen terug heeft.

Hier bijna al het geld terug 180 van de 200 terug gelijk parkeer geld terug gevraag. Hebben ze toch weer 6 euro winst :d

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan