[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Ik ook dit is toch bizar, je hebben je rekening nummer toch als je de tickets beraald hebt, is dit te vertrouwen??
Even de reacties lezen.

Doordat het zolang heeft geduurd dat pyrodise heeft terug betaald kan hun systeem niet meer automatisch terug betalen. Zij moeten nu alles handmatig gaan doen. Zij mogen de gegevens ook niet meer gebruiken omdat die verouderd (kunnen) zijn. Vandaar hun mail

Ik ben enkel verbaast dat weeztix nu wel om de gegevens vraagt terwijl ze me van de week nog berichten dat hun enkel de software hebben geleverd en niks met de betaling te maken hebben.

• Like
Waarderingen: GMP
Ik vertrouwde er ook niks van.

Zojuist onderstaand mailtje ontvangen.

Hi,

Je betaalgegevens worden automatisch na 180 verwijderd vanuit ons systeem, daarom konden we je tickets niet automatisch terugbetalen. Daarom moet de terugbetaling handmatig worden verwerkt. Om je terugbetaling succesvol te kunnen verwerken hebben we de volgende gegevens nodig:

• De naam op je bankrekening
  • Je IBAN
Zodra wij deze gegevens hebben ontvangen, zullen we direct beginnen met het verwerken van je terugbetaling.

Heb je nog vragen over dit proces? Klik dan hier voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Nevriye

Ik ook zoals verwacht. Schep, schep, schep, al dat zand er weer vanaf.Na een lichte twijfel, zelfs bij mij na een lange radiostilte is het dan toch zover gekomen.
We hebben een binaire winnaar!!! 😎💪🏻 Wijsheid komt met de jaren zegt men.
Goh wat zal het druk worden in dit topic met al die excuses richting bepaalde mensen. Bekijk bijlage 1812302
Excuses richting bepaalde mensen? Waarvoor precies? Wat een lef.

Ik wacht nog maar even af op meer berichten dat het geld daadwerkelijk op de rekening staat voordat ik gegevens door stuur. Amateurisme ten top weer.

Gelukkig beginnen mensen hun refund te krijgen nadat er mede een zooitje was bij weeztix.
Ikzelf heb net ook een refund ontvangen.
Ik ben een tijdje stil gebleven omdat de organisatie dat van mij verlangde omdat het een langzaam proces alles bij elkaar was, en ik toch als brugman kan praten dat het goed komt terwijl sommige kopers daar een andere gedachte bij hadden, wat ik overigens wel snap bij een onbekende organisatie.

Op naar een editie die wel zal slagen, dan is het voor een ieder zelf de beslissing of ze hierbij aanwezig willen zijn. Maar zoals al eens gezegd de intentie is en was goed👍🏻👍🏻👍🏻🎆👍🏻👍🏻🎆🎆🎆🙌🏻

Gelukkig beginnen mensen hun refund te krijgen nadat er mede een zooitje was bij weeztix.
Ikzelf heb net ook een refund ontvangen.
Ik ben een tijdje stil gebleven omdat de organisatie dat van mij verlangde omdat het een langzaam proces alles bij elkaar was, en ik toch als brugman kan praten dat het goed komt terwijl sommige kopers daar een andere gedachte bij hadden, wat ik overigens wel snap bij een onbekende organisatie.

Op naar een editie die wel zal slagen, dan is het voor een ieder zelf de beslissing of ze hierbij aanwezig willen zijn. Maar zoals al eens gezegd de intentie is en was goed👍🏻👍🏻👍🏻🎆👍🏻👍🏻🎆🎆🎆🙌🏻
als ik een refund ontvang en er wordt een nieuwe poging gedaan om het wel van de grond te krijgen dan overweeg ik zeker om weer kaartjes te kopen. Veel liefhebbers hier keken er echt naar uit. Zou ook echt waanzinnig vet worden met wat we beloofd was.

Back
Bovenaan