EquiTOx
VWC lid
Nou dan hoop ik dat je je kots wel hebt opgevangenNou wacht ff. Ik heb een leuk inkomen maar dit is gewoon diefstal kan je hoog of laag springen.
Vind trouwens je denigrerende toontje om te kotsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou dan hoop ik dat je je kots wel hebt opgevangenNou wacht ff. Ik heb een leuk inkomen maar dit is gewoon diefstal kan je hoog of laag springen.
Vind trouwens je denigrerende toontje om te kotsen.
SchattigBedtijd!
Zal ik mijn IBAN even doorgeven in een Pb-tje?Tsja er zijn mensen met een hoog inkomen die het kunnen missen. Dat kan he? Snap dat jij verbijsterd bent maar het is nou eenmaal zo
Lullen kennen we allemaal Opa.En weer allemaal moord en brand schreeuwen zonder enige info. Enige die wat onderneemt krijgt netjes antwoord. Voila.
Kan mij er wel iets bij voorstellen, tenslotte hebben ze ergens in het tweede kwartaal 2024 voor betaaldEn weer allemaal moord en brand schreeuwen zonder enige info. Enige die wat onderneemt krijgt netjes antwoord. Voila.
Nou niet de boel omdraaien, he.En weer allemaal moord en brand schreeuwen zonder enige info. Enige die wat onderneemt krijgt netjes antwoord. Voila.
Niet helemaal mee eens. Dit is een standaard antwoord dat al veel meer mensen gehad hebben die ernaar gevraagd hebben. We zijn nu een jaar verder he, dit kan linksom of rechtsom gewoon niet.En weer allemaal moord en brand schreeuwen zonder enige info. Enige die wat onderneemt krijgt netjes antwoord. Voila.
Geen probleemZal ik mijn IBAN even doorgeven in een Pb-tje?
Vraag me af wat er berekend moet worden...Zojuist antwoord ontvangen op mijn mail met de vraag hoe het zit met het terugbetalen:
-------------------
Dag Martijn,
Bedankt voor de e-mail.
We zijn momenteel druk bezig om alle informatie te verzamelen, om de refunds correct te kunnen berekenen.
Helaas blijkt dit geen eenvoudig transparant proces te zijn.
Natuurlijk wilt iedereen graag z.s.m. zijn ticket tegoed terug ontvangen.
Echter gaat het bij ons om duizenden tickets, dus de berekening moet kloppen.
Ik snap dat het vervelend is, wij willen dit ook z.s.m. afgerond hebben.
Zodra de refunds starten krijgen alle tickethouders een e-mail van ons.
Daarna zal het binnen enkele dagen op de rekening staan bij iedereen.
Team Pyrodise
----------------------
We wachten dus nog even af.
De verschuldigde rente uiteraardVraag me af wat er berekend moet worden...
Een 16 inch voor 155 euro, dat zijn pas mooie prijsjes. Waar kan ik een trailertje of 6 bestellenEr werd bij mijn mailcontact wel gereageerd. Ik heb ze gemeld dat ik geen enkel update krijg omdat mijn email niet correct is. Gevraagd of ze dat willen aanpassen. Verder geen antwoord meer. Het gaat om 3 earlybird en 1 parkeerticket. Het is ongeorganiseerd.
En reken maar uit, het gaat om meer dan 3 ton. en hoe lang al in onzekerheid. ruim 2 jaar verder na betaling.
Eventix regeld wel het ontvangst vh geld, maar terugbetalen lukt ze niet zo heel goed. bijzonder
maare, geef maar die 30 x van die truenos van de finale of 1 x16 inch die ons beloofd is, lullen we nergens meer over.
jij wordt makkelijk genaaidKomt het ooit terug is het onverwachts, maar wel lekker toch. Zo niet.. boeiend. Lekker belangrijk allemaal. Maak u allen niet zo druk zeg.
beetje coulance , is niet gek toch.Een 16 inch voor 155 euro, dat zijn pas mooie prijsjes. Waar kan ik een trailertje of 6 bestellen![]()
Boeiend, lig er niet wakker van haha. Ze kijken maar even!jij wordt makkelijk genaaid