[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Ik denk niet dat er een nieuw evenement komt.
Als ze het nu al niet kunnen regelen dan later ook niet.
Ik koop sowieso geen kaarten meer.
Communicatie was te
slecht voor woorden en dat zal de volgende keer niet anders zijn.
Ik ga mij focussen op andere leuke shows.

De kans dat ik hier nog ooit kaarten voor koop is net zo groot als de donatie voor de organisatie, 0%

Is dit een algemene mededeling vanuit jezelf, of? Je schrijft het alsof dit vanuit de organisatie komt, maar daar had je niks mee te maken wat ik me herinner? Ik blijf het namelijk maar een vreemd verhaal vinden.

Evengoed een schandalige vertoning qua communicatie vanuit de organisator. Wel mooi dat er waarschijnlijk toch een refund komt. Mocht er een nieuw evenement komen, betwijfel ik ten zeerste of ik daar nog kaarten voor ga (durf te) te kopen.
Vanuit mezelf, omdat ik hier en daar een topic geopend had omtrent deze show en mensen mij erop aankeken dat ik achter de organisatie zit wat ik dus niet zit.

Inmiddels kan iedereen een refund innen, mensen die een ticket hebben gekocht hebben een email gehad van weetix.
Daar staat een link in als je die aanklikt kan je een refund voor je tickets claimen, in de voorgaande mail stond dat dit niet nodig was. maar als je de link van weetix aandrukt staat er dat je voor 30 mei 2025 dit wel moet doen anders kan er geen terugbetaling gedaan worden.
Dus open die link in je email en refund je tickets.
Ik ga ervanuit mocht men het niet doen dat het alsnog wel goed komt, maar better safe then sorry.
Bekijk bijlage 1809885
Ik heb juist een mail gehad met daarin dat de tickets automatisch worden terugbetaald. De link aanklikken is doneren, misschien meerdere mails in omloop? Of begrijp ik het verkeerd?

"Je krijgt automatisch je geld teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald, óf je geeft via onderstaande link door dat je een deel van het orderbedrag aan organisator wilt doneren.
"

Je begrijpt het verkeerd, iedereen heeft de mail met "automatisch"
Luuk heeft aangegeven dat als je op de link klikt je aan kan klikken welke tickets je terugbetaald wil hebben.
Ook kan je hier kiezen OF je doneert, je kan namelijk ook 0% doneren kiezen. Mijn advies: klik op de link en geef aan dat je al je tickets terugbetaald wil hebben en 0% wil doneren. Als je op deze link klikt krijg je namelijk te zien dat als je niks doet tot 30-05-2025 je daarna geen aanspraak meer kan maken op terugbetaling. Zoals Luuk al zei: better safe then sorry. Impliciet aanklikken en versturen dat je terugbetaald wil worden ;)

Ik zelf denk dat iedereen automatisch zijn geld terug krijgt, alleen door op de link te klikken je het al wel kan aanvragen. Ze geven aan de link open te houden tot de 30e voor mensen die willen doneren.

Voor de zekerheid ook maar ingevuld via de link.
Als het allemaal iets soepeler was gelopen in proces had ik nog wel wat willen doneren. Of als het evenement al eens had plaats gevonden (voor een breed publiek) zodat je weet wat te verwachten. Voor nu terugbetaling aangevraagd, hopelijk kunnen we nog een keer in de herkansing. Een dergelijke show zou natuurlijk uniek zien in noord-europa.

Ben even benieuwd of iemand, behalve die ene kennis, zijn geld al heeft mogen ontvangen? En ja, Ik weet het, die 10 werkdagen zijn nog niet om

Back
Bovenaan