[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Tuurlijk komt het goed maar wees geduldig, er komt binnenkort gewoon een update maar zoals nogmaals gemeld er wordt hard gewerkt aan het evenement.
En als het niet goed komt los jij het allemaal op zo te horen. Niemand hoeft zich meer zorgen te maken.

Ik heb de hosting partij Vimexx een bericht aangereikt welke zij door zullen sturen naar de eigenaar van de website.
Er is anders dan een verzoek vanuit de politie geen mogelijkheid om deze persoonsgegevens vanuit hen te verkrijgen. Dat gaat mij als niet gedupeerde veel te ver. Bovendien weten we allemaal dat dergelijke zaken bij de politie geen prioriteit krijgen.

Vanuit Pyrodise zelf heb ik geen reactie mogen ontvangen. Maar enkele leden blijkbaar wel.

Verder zal het vooral afwachten zijn. Ik ga uit van het positieve en dat er welwillende mensen aan meewerken.
Maar de communicatie, gebrek aan transparantie en het (zogenaamd) 'niemand kennen' is niet bevorderlijk voor de verwachtingen en leidt ertoe dat mensen gefrustreerd raken en mogelijk foute conclusies trekken.

Back
Bovenaan