Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En als het niet goed komt los jij het allemaal op zo te horen. Niemand hoeft zich meer zorgen te maken.Tuurlijk komt het goed maar wees geduldig, er komt binnenkort gewoon een update maar zoals nogmaals gemeld er wordt hard gewerkt aan het evenement.
GisteravondWanneer heb je die mail gehad Rene? Het word wel een beetje een zooitje. En ik heb echt geen idee wie nou echt te geloven is. Het enige wat ik als antwoord van pyrobrothers als antwoord gehad heb is dat ze geen nieuwe datum hebben en als ik meer wilde weten maar naar pyrodise moest mailen.
Vanuit Pyrodise zelf heb ik geen reactie mogen ontvangen. Maar enkele leden blijkbaar wel.
Gek hè ?Ik begreep via Vuurvent dat ze een maand geleden al meer dan 5000 mails hadden ontvangen..
Ik begreep via Vuurvent dat ze een maand geleden al meer dan 5000 mails hadden ontvangen..
Wanneer heeft hij je dat verteld dan?!Ik begreep via Vuurvent dat ze een maand geleden al meer dan 5000 mails hadden ontvangen..
Die zijn in de huidige tijd allemaal beantwoord, dus wat is je punt. Doe je niet in een dagje toch. Maar wat is nou je punt ouwe trolOp YouTube. Is zelfs al langer geleden zie ik..Bekijk bijlage 1808772
NIveautje weerDie zijn in de huidige tijd allemaal beantwoord, dus wat is je punt. Doe je niet in een dagje toch. Maar wat is nou je punt ouwe trol
Ouwe trol? Fix je shit eerst maar eens voordat we een grote mond gaan geven. Je moet niet kwaad gaan worden omdat er terechte kritiek wordt geleverd.Die zijn in de huidige tijd allemaal beantwoord, dus wat is je punt. Doe je niet in een dagje toch. Maar wat is nou je punt ouwe trol
En we zijn er weer.. Mag dit maffe topic aub dichtDie zijn in de huidige tijd allemaal beantwoord, dus wat is je punt. Doe je niet in een dagje toch. Maar wat is nou je punt ouwe trol