EHVuurwerk
VWC lid
Ik heb nog 2 tickets beschikbaar + een parkeerticket.
alles in één koop graag.
Info via PM
alles in één koop graag.
Info via PM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
The new scheduled date for the event is October 5, 2024. Unfortunately, we are still waiting for full government approval.5 oktober staat gewoon vast toch?![]()
Volgens de wet kan dit niet meer.Is het ook gewoon mogelijk om je kaarten te annuleren en bij Pyrodise je geld terug te vragen? Zie een hoop mensen hun kaarten verkopen maar vraag me af of je ook gewoon je geld vanuit Pyrodise terug kan krijgen namelijk
Hoe bedoel je precies? Waarom zou ik m’n tickets niet kunnen annuleren?Volgens de wet kan dit niet meer.
Omdat ze precies binnen 3 maanden een nieuwe datum hebben gepland. Als het buiten de 3 maanden kwam kon dat welHoe bedoel je precies? Waarom zou ik m’n tickets niet kunnen annuleren?
Dan snap ik het juist welIk snap niet dat mensen hun tickets massaal verkopen, de kans dat het 5 oktober doorgaat acht ik 4%, mensen willen hun geld redden want het lijkt een eindeloze soap te worden. maar een beetje hoop voor mei kan altijd
overigens 3 weken voor de datum komen met het nieuws slaat kant nog wal. als het nu nog steeds niet rond is had je 1,5 maand geleden ook de datum kunnen melden met de tekst maar er is nog geen goedkeuring.