[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Ja ik laat het nu ook maar voorbij gaan. Het staat nogsteeds niet 100% vast, een van de 2 andere mensen die met mij mee willen kan niet op 5 oktober en ik het is nu sowieso een drukke studeerperiode voor mij. Zo gaat de lol er wel vanaf

Is het ook gewoon mogelijk om je kaarten te annuleren en bij Pyrodise je geld terug te vragen? Zie een hoop mensen hun kaarten verkopen maar vraag me af of je ook gewoon je geld vanuit Pyrodise terug kan krijgen namelijk

Op dit moment wil ik ook alleen kaarten overnemen zodra 5 oktober bevestigd is. Zal moeilijk worden om doorverkochte kaarten te claimen, als het überhaupt al lukt

Is het ook gewoon mogelijk om je kaarten te annuleren en bij Pyrodise je geld terug te vragen? Zie een hoop mensen hun kaarten verkopen maar vraag me af of je ook gewoon je geld vanuit Pyrodise terug kan krijgen namelijk
Volgens de wet kan dit niet meer.

Ja alleen kan ik 5 oktober niet.. heb de tickets aangeschaft voor de datum terug in juni maar kan nu helaas niet meer

Ik heb even gekeken maar zie dat ik destijds al een DM van Vuurvent heb gekregen dat je idd gewoon een mail kan sturen als de nieuwe datum je niet uitkomt

• Like
Waarderingen: bkc
Ik snap niet dat mensen hun tickets massaal verkopen, de kans dat het 5 oktober doorgaat acht ik 4%, mensen willen hun geld redden want het lijkt een eindeloze soap te worden. maar een beetje hoop voor mei kan altijd

overigens 3 weken voor de datum komen met het nieuws slaat kant nog wal. als het nu nog steeds niet rond is had je 1,5 maand geleden ook de datum kunnen melden met de tekst maar er is nog geen goedkeuring.

Ik snap niet dat mensen hun tickets massaal verkopen, de kans dat het 5 oktober doorgaat acht ik 4%, mensen willen hun geld redden want het lijkt een eindeloze soap te worden. maar een beetje hoop voor mei kan altijd

overigens 3 weken voor de datum komen met het nieuws slaat kant nog wal. als het nu nog steeds niet rond is had je 1,5 maand geleden ook de datum kunnen melden met de tekst maar er is nog geen goedkeuring.
Dan snap ik het juist wel

Het is pas een soap aan het worden hoe sceptisch iedereen is. Ook ik reageerde uit emotie toen het net bekend werd dat het niet door ging echter alle spook verhalen die ik hoor manmanman. Beetje goede hoop dat het door gaat 05 oktober mag wel, en als het mei 2025 wordt dan is dat zo. Ik ga er vanuit, zeker door de namen die er aan verbonden zijn/reclame er voor maken dat de kans groot is dat het 05 oktober plaats gaat vinden. Ieder die dan niet kan, jammer/pech en stuur gewoon een e-mail of je kan annuleren. Er zijn genoeg mensen die hier nog heen willen en zodra er zekerheid is dat het 05 oktober gaat plaats vinden zal dit vast professioneel door pyrodise worden opgelost.

Ik lees een hoop negatieve reacties, ik hoop zelf nogsteeds dat het gewoon doorgaat. Ga na dat het voor de organisatie ook erg vervelend is dat het last minute en net voor de vakantie periode gecanceld is. Qua tijdlijn snap ik wel dat het nog niet duidelijk is, maar heb nog altijd goede hoop.

Back
Bovenaan