Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er is nog geen definitieve datum wanneer t gaat plaats vindenHotelletje is geboekt we zijn er bijna.
Blijkbaar, of hij boekt op de gok ?Weet Opa meer?
Als 5 oktober niet door zou kunnen gaan had je weer veel teleurstelling gehad.Ok, de datum wordt dus toch 5 oktober. Ergens vreemd dat alle ticketkopers nu pas op de hoogte gesteld worden terwijl deze datum klaarblijkelijk al enkele weken rond gaat.
Wanneer wordt de knoop definitief doorgehakt of het 5 oktober wordt? Ergens moet je het definitief maken (of verplaatsen naar 2025), of gaan jullie er vanuit dat als er 20 september nog geen vergunning rond is het alsnog goed komt?
Zelfde locatie.Is het op dezelfde locatie of een andere locatie?
Ja alleen tijdstippen vervroegd ivm zonsondergang.Dat is tenminste iets, en ik kan dan gelukkig ook. Maar nu afwachten of de overheden op tijd akkoord gaan. Pas dan juich ik. Blijft programma wel gelijk met zelfde shows met zelfde aantal kgs enzo?
Is het op dezelfde locatie of een andere locatie?
Omdat het de overheid is... nog veranderlijker dan het weer.De gemeente/overheid heeft ook groen licht gegeven voor 22 juni dus waarom zouden ze dat voor 5 oktober niet goed keuren?…
Laten we het hopen!Het zou geweldig zijn als het door gaat in oktober! Dus gaat al mijn hoop en vertrouwen naar toe.
Geweldig dat iedereen zich zo inspant om ons een topshow te geven.