Tycoon

Video van Pyro Heinsberg, vanaf 7:41

Ook deze maakt het helemaal waar!!! Wat een geweldige finale box, heerlijk! Deze moet er sowieso komen dit jaar!!!

Deze box vind ik om te watertanden, echt heerlijk om deze te kunnen stoken. Veel afwisseling, rap tempo en de lucht blijft continue gevuld. Mooiste van de box : de zeer goed doorlopende stukken met de Z-shape. Voor mijn gevoel zien wij dit te weinig in Nederland.

Helemaal met je eens! Om die reden Fire Valley besteld, over deze twijfel ik nog en de Obessed laten staan omdat die niet snel genoeg achter elkaar schiet.

Hele gave box dit zeg, wat een variatie en lange tijdsduur ook nog. In de straat is een waaier echt indrukwekkend, dit is absoluut eentje die ik noteer voor de nacht om hem te overwegen bij het bestellen.

En wat Mattenfreak ook al aangeeft: zo'n waaier met een rap tempo zal in de straat echt indruk maken.

Ik vind persoonlijk dat deze box hier meer aandacht verdient. Om en nabij de €100 (freakprijs) heb je een hele goede cakebox in huis.

Laatst bewerkt:
Deze besteld op basis van wolff zijn eigen film, ook de Ultimate Aero/Maximizer dat vertrouwen heb ik wel in wolff. En bovenstaand filmpje maakt me extra blij :D

Wat een ongelooflijk vette compound, zeg! :shocked: Echt megabreed, met enorm harde klappen. De lucht is volledig gevuld met crackling, van links tot rechts. Hier heb je echt ruimte voor nodig en je moet er zeker niet te dicht op blijven staan. De falling leaves voegen naar mijn idee weinig toe, maar halen de box ook niet onderuit. Zwaar dikke aanrader!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele dikke bak, hij leek even te haperen na de eerste twee schoten, maar gelukkig helemaal afgegaan. Hij schiet super breed. Als je deze voor een mooie prijs kan krijgen zeker doen, spektakel gegarandeerd! :applause:

Wow, die ziet er ook top uit zeg. Komt op film echt enorm goed over, bedankt voor het delen. Doet me meteen denken aan de Full Moon Party van Vuurwerktotaal. Die is qua opbouw, tempo, schietvolgorde vrijwel identiek. Alleen de effecten zijn verschillend. Dat is ook zo'n onbekende topper.

Ontzettend dikke box op bovenstaande video's, moordend tempo, lucht constant gevuld. Lekker krakelen!

Wat een heerlijk bak is dit zeg, lekker rammen zoals het hoort. Ik zelf zou denk ik wel de volgorde aanpassen naar: DBCA dan is die wat meer opbouwend voor mij .

Film van mijn Tycoon, DS heeft zijn film gepost. Zit niet veel verschil in mijn positie hij stond er iets dichter op nog volgens mij.

Over deze kleine compound was ik het meest verbaast van alle dozen. Het doosje met 4x 40 shots cakes is vrij klein, maar de uitwerkingen zijn groots! Beginnende bij een goed tempo, hele mooie kleuren en de tegen de burst mag je écht 'u' zeggen voor 25mm, en dit hoor je mij ook zeggen toen deze box bezig was. Enorm van genoten en echt een aanrader voor ieder! Over de falling leafs gesproken: een prachtige toegeving wat mij betreft :thumbup: Ik begrijp dat velen liever denken "doe er maar een rij boeketten bij", maar dit is wel iets wat deze box uniek maakt. Ze verlichtingen namelijk de hele straat en dit kun je ook een beetje zien op 13:01. Aanrader dit!

Op 12:21 - 13:10

Over deze kleine compound was ik het meest verbaast van alle dozen. Het doosje met 4x 40 shots cakes is vrij klein, maar de uitwerkingen zijn groots! Beginnende bij een goed tempo, hele mooie kleuren en de tegen de burst mag je écht 'u' zeggen voor 25mm, en dit hoor je mij ook zeggen toen deze box bezig was. Enorm van genoten en echt een aanrader voor ieder! Over de falling leafs gesproken: een prachtige toegeving wat mij betreft :thumbup: Ik begrijp dat velen liever denken "doe er maar een rij boeketten bij", maar dit is wel iets wat deze box uniek maakt. Ze verlichtingen namelijk de hele straat en dit kun je ook een beetje zien op 13:01. Aanrader dit!

Op 12:21 - 13:10

Welke schiet je na de tycoon?

Back
Bovenaan