Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze box vind ik om te watertanden, echt heerlijk om deze te kunnen stoken. Veel afwisseling, rap tempo en de lucht blijft continue gevuld. Mooiste van de box : de zeer goed doorlopende stukken met de Z-shape. Voor mijn gevoel zien wij dit te weinig in Nederland.
Hele gave box dit zeg, wat een variatie en lange tijdsduur ook nog. In de straat is een waaier echt indrukwekkend, dit is absoluut eentje die ik noteer voor de nacht om hem te overwegen bij het bestellen.
Over deze kleine compound was ik het meest verbaast van alle dozen. Het doosje met 4x 40 shots cakes is vrij klein, maar de uitwerkingen zijn groots! Beginnende bij een goed tempo, hele mooie kleuren en de tegen de burst mag je écht 'u' zeggen voor 25mm, en dit hoor je mij ook zeggen toen deze box bezig was. Enorm van genoten en echt een aanrader voor ieder! Over de falling leafs gesproken: een prachtige toegeving wat mij betreftIk begrijp dat velen liever denken "doe er maar een rij boeketten bij", maar dit is wel iets wat deze box uniek maakt. Ze verlichtingen namelijk de hele straat en dit kun je ook een beetje zien op 13:01. Aanrader dit!
Op 12:21 - 13:10
2x de tailgate fan, pyroshowWelke schiet je na de tycoon?